Wanneer er dagelijks met de auto gereden wordt is er geen probleem, wanneer de auto echter 2-3 dagen staat is de accu leeg.
Nieuwe accu uiteraard gemonteerd, laadspanning is in orde, auto trekt inderdaad wat stroom weg (belast gemeten met proeflampje).
Wanneer we de zekeringen eruit trekken om te kijken waar delekstroom ongeveer zit dooft het lampje niet.
Vanaf de accu loopt een rode stroomkabel het dashboard in en komt uit op een plaatje metaal waar nog meer rode draden zitten. Als ik deze eraf schroef, de middelste, dooft het lampje.
Iemand een idee of suggestie, de draad volgen is lastig omdat halverwege een knooppunt zit waar nog 5-6 rode draden bij elkaar komen?!?
Ook begin relais 410 soms te klikken, op dit relais zitten 9 aansluitingen, wie kan mij vertellen waar dit relais allemaal voor dient en vooral wat aansluitingen 3(c),1(mot) en 9(tk) zijn/doen.
Alvast bedankt,
Ferry
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Als je goed wil meten moet stroomverbruik meten met stroomtang om de minkabel.
Je moet tijdens meten wel alles vergrendelen en een tijdje wachten.
Hij mag dan niet meer verbruiken dan 0,025 amp.
Bijna altijd zit de verbruiker in op gebouwde apperatuur zoals radio , carkit e.d.
alarm????
Heb je het contactslot gecontroleerd ? Het wil wel eens voorkomen dat hij niet terug schiet als je de sleutel eruit haalt, waardoor het contactslot in de accesoiresstand blijft staan.
Als je het contact aan hebt, daarna terug draait, de sleutel eruit trekt hoor je een klik en schiet het slot een stukje omhoog.
dynamo ??
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar