Hallo,
Ik heb de multiriem en spanrol nieuw gezet, omdat de spanrol versleten was en de poeli beetje scheef zat, ik dacht daarvoor piept de multiriem.
Nu alles nieuw gezet maar multiriem piept nog steeds bij stationair, beetje riemspray erop is het tijdelijk weg.
Iemand een idee?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Na enig speurwerk (had ik eigelijk al eerder moeten doen) kan het ook de vrijlooppoelie van de dynamo zijn.
ik betwijfel of 'n passat van 98 een vrijlooppoulie heeft,vaak als deze slecht is zie je bij stationair de multiriem klapperen,is het niet de v riem van de airco die piept?? wel ooit gehad dat ik een nieuwe multiriem erop had gezet(de oude piepte) die net klein stukje te lang was,ik had gewoon de oude vervangen door dezelfde gegevens die op de riem stonden,kon geen verklaring vinden dat de riem nog steeds piepte,toen nogmaals terug met de riem bleek dat er al die tijd de verkeerde riem op had gelegen.
13 jaar
auto heeft geen airco.
Het piepen deed het van te voren ook al...
13 jaar
Heb je er een originele conti snaar op gezet?
Gates wil graag piepen!
Succes
Doe op de snaar maar talkpoeder dan zal het wel een tijdje weg zijn.
13 jaar
Vrijlooppoelie dijnamo zit waarschijnlijk vast,wel de juiste maat riem gemonteerd {conti 5pk 1592 66-81 kw } multieriemspanner
kontroleren of deze wel in lijn ligt
Is geen conti riem, maar piepen deed hij met vorige riem (wel een conti) ook al.
Dus zal waarschijnlijk de vrijlooppoelie zijn.
Auto is van een vriend van mij, heb gezegd dat de poeli kunt vernieuwen.
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar