hallo heb een vraagje heb nu al twee keer het zelfde probleem gehad.de slang die aan gesloten zit op de rembekrachtiger
met dat verdeel blokje waar ook kleine slangen op zitten.na dat verdeel blok komt een slang en die gaat naar inlaat (denk spruitstuk).
maar dat wordt zo heet dat na verloop van tijd de slang door smelt.dan remt hij heel slecht en loopt beroerd en valt dan zelfs stil.
wat kan ik er voor iets tussen zetten zodat de slang niet smelt.(of is hier speciale slang voor).ik hoop dat iemand mij weg wijs kan
maken met dit probleen.
groeten william
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
William daar is speciaal staaldraad versterkt slang voor. In verschillende diameter bij de automaterialen handel verkrijgbaar .Je kunt er ook een aluminiumfoelie- hoesje omheen draperen voor nog beter resultaat. Succes
hoi punt heb op sloop een slang gehaald van een golf 3
en wat je zei gedrapeerd met aluminiumfolie.
en hij is nog steeds heel.bedankt
grt william
14 jaar
William,
Ook de originele hoort niet te smelten, loopt hij soms anders dan origineel waardoor hij te warm word en daardoor smelt ?
Gr Stefan
14 jaar
hoi stefan ik heb de eerste slang er af gehaald,omdat deze erg slap aan voelde en smelt verschijnselen vertoonde.
dit leek op een veredelde tuin slang.wist ook niet dat hij in een bocht liep,dus had ik een rechte harde leiding gemonteerd.
die ook smolt nu zit er een orginaile op en heb tot nu toe nog geen probleem .alleen doet nu het volgende op.
als ik contact uit zet loopt motor nog een paar seconden door,denk aan afstelling.maar u als professional heb daar mischien
wel een visie op.
gr william
14 jaar
William,
Nadieselen bedoel je, tenminste als de motor nog even loopt terwijl het contact al af is gezet, dit is ook niet echt gezond voor de motor, het kunnen een aantal oorzaken hebben, is dit spontaan ontstaan, of is er tussentijds nog iets afgesteld of vernieuwt ?
Staat de ontsteking wel goed om te beginnen ?
Gr Stefan
14 jaar
William is het stationair toeren tal niet te hoog? Het is een gloei-ontsteking ,dus zorg dat de verbrandings ruimten schoon zijn. Daar zijn middelen voor in de vakhandel.Succes.
ben nu bezig met distributieriem te vervangen. breekt het nokje af van tandwiel poelie.
dus kan even niets proberen. moet eerst een nieuw onderste tandwielpoelie halen.
denk dat deze bij automaterialenzaak nog wel te bestellen zijn.anders naar dealer.
kijk dan ook gelijk naar ontstekings afstelling.
maar eerst onderdelen halen. alvast bedankt voor de reacties.
groeten william
14 jaar
heb vandaag distributieriem vervangen loopt en trekt goed maar loopt erg hard stationair.heb een pierburg carburateur,maar kan geen stelschroef vinden heb in vraagbaak gekeken daar staat een stationair stelschroef getekend.maar deze is net te vinden.dat nadieselen doet hij nog alleen in minderemate.denk dat het komt omdat motor te hard stationair loopt.weet iemand waar deze stel schroef zit?eventueel met een tekening?alvast bedankt voor jullie reactie.
groeten william
14 jaar
William,
Kijk hier eens op : http://www.esvj.be/websites/mk2_golf_jet...
Gr Stefan
14 jaar
hoi stefan had die tekeningen ook gezien op t net.maar ken er niet veel wijs uit.normaal zit er een stelschroef aan voor kant cq zijkant.
maar ik zie bij dit type carburateur niets wat op een stelschroef lijkt.heb wel gelezen op div forums dat dit een probleem carburateur is.
of laat ik me bang maken door alle verhalen.heb ook alle vacuum slangen vervangen.heb met spiegel achter kant carburateur bekeken.
maar zie daar alleen een kruiskopschroefje waar een plaatje mee vast zit.heb geprobeerd die schroef te draaien maar zit geen beweging
in.of heeft dit niets met elkaar te maken.
groet william
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar