cilinderkop is vernieuwd na breuk klepstoter
auto start en loopt goed tot er versneld wordt naar 120 km dan houdt hij even in en valt er vermogen weg
auto terug stillegen en vermogen is weer terug
er gaat geen storingslampje branden
wie kan me op het goede spoor helpen
Geplaatst door asx (0) PRO , lid sinds 19 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
13 Reacties
ricky (0) PRO, 16 jaar geleden
Vacuumslang naar turbo niet los of goed aangesloten?
Storingen in het systeem?
Santa (0), 16 jaar geleden
In noodloop gaan van de turbo?
Werking LMM of EGR-klep niet correct?
Auto al uitgelezen op foutmeldingen?
asx (0) PRO, 16 jaar geleden
moet hem nog laten uitlezen, lijkt inderdaad lmm, maar is de fout dan weg als je het contact afgezet hebt?
Thijs11395 (0) PRO, 16 jaar geleden
Juist niet als het de LMM is, maar als de turbodruk te hoog oploopt doordat de schoepenverstelling niet goed werkt. De wagen gaat dan in noodloop (weinig vermogen) en is weer normaal nadat je het contact hebt afgezet (totdat de fout weer optreedt).
Santa (0), 16 jaar geleden
Conform mijn eerste gedachte.....
TDIkey (0) PRO, 16 jaar geleden
Idd schoepverstelling regelt te langzaam of zelfs niet, dit kan als oorzaak de N75 hebben of door vervuiling van het verstelmechanisme, meestal is dit op te lossen door te reinigen.
Gr. henno
Santa (0), 16 jaar geleden
Zal Henno nog maar ff aanvullen...:
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-00...
asx (0) PRO, 16 jaar geleden
de variabele turbo is die uitwendig los te krijgen? met andere woorden gewoon het "hendeltje" bewegen: met aangesloten vacuum is het nu niet beweegbaar
ricky (0) PRO, 16 jaar geleden
Vacuumpompje op vacuumdoos monteren,beweegt de hevel niet of nauwelijks? Dan zit het variabele gedeelte vast.
asx (0) PRO, 16 jaar geleden
auto uitgelezen code 575
ik zal de turbo maar openhalen
alvast bedankt allemaal voor het mee denken
Santa (0), 16 jaar geleden
Is het niet gewoon de N75?
asx (0) PRO, 16 jaar geleden
met vacuumpomp; variabele turbo beweegd gewoon
met n75 bedoel je daarmee het drieweg klepje tegen het schutbord dat het vacuum regeld voor de vacuumdoos voor de verstelling?
Santa (0), 16 jaar geleden
Ja, zal er ongeveer als volgt uit moeten zien:
[url=http://img340.imageshack.us/my.php?image...][img]http://img340.imageshack.us/img340/531/n...[/img][/url]
Controleer ook de vacuumslangen, zowel uitwendig(scheuren) als inwendig (op vervuiling).