Hallo,
Ik heb een golf 2 1.3 uit 1986 met een pierenburg carberateur.
Nu heb ik al een aantal weken het probleem dat de motor begint te stoteren bij het optreken, met extra gas wil het wel lukken.
Bij een koude motor start hij slecht, de motor staat aan maar bij het intrappen van het gas pedaal direct weer uit. Als ne veel voudig gas geven en het toerental boven de 3000 is geweest. Blijft de motor verhoogt stationair draaien.
Bij een warme motor slaat de motor niet direct aan, maar blijft wel stationair draaien aleen wisselt het toerental tussen de 500 en 1100 toeren.
Heb nog geen jaar geleden de bougie en verdelerkap met rotor vernieuwd. Er waren toen geen problemen bij het optrekken.
Heb vorige week de boegiekabels vervangen en het onstekings tijdstip gecontroleert, dit maakte ook geen verschil.
De spanning van de distrubutie snaar lijkt ook normaal.
Kan iemand mij op weg helpen, voordat ik mijn garage uren aan de carberateur laat stellen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Waarschijnlijk De Rubber Tussen De Carbu En Het Inlaatspruitstuk Gescheurd. Tijdens Stationair Draaien Even Met Remmenreiniger Ertussen Spuiten , En Als Het Motortoerental Stijgt Is Het Van Dat.
Heb het rubber, Caberateur en spruitstuk gecheckt, schoongemaakt en weer gemonteerd, maar hier geen lekken kunnen ontdekken.
De loopt nu stationair wisselent toerental, bij het intrappen van het gaspedaal houd de motor in en bij extra gas schiet het toerental wel omhoog.
Het enige wat ik heb kunnen ontdekken is dat de pulldowndoos lek is en niet werkt, hiervoor heb ik een nieuwe besteld maar daar moet ik nog op wachten.
Zou dit het dan kunnen zijn?
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar