Volkswagen Golf III: zekering kast

Bouwjaar: 1995, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8

Motor valt af en toe stil, ecu uitgelezen en geeft aan , hal sensor onderbreking,
Hal sensor vervangen.
Auto rijd een week probleemloos en valt weer stil.
Nu geen spanning op bobine. Zekering kast losgehaald en is iets of wat vochtig ?
Met wat draden bewogen, en draad gevonden die de dader moet zijn. Draad bewegen lopen, draad bewegen stoppen. Heeft iemand een schema van de achterkant ( stekker kant ) van de zekering kast.
Een ander probleem is, dat de foutcode nietgewist kan worden ?? Uitlezen gaat wel, maar bij wissen foutcode komt de melding kan geen verbinding maken met de ECU. Niet met Lauch en ook niet met VW.

dafcoupe

Geplaatst door dafcoupe (0) PRO , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

audia4 (0) PRO, 16 jaar geleden

storing hallsensor krijg je altijd bij stilstaande motor. Die is bij stilstaande motor dus niet te wissen.

Andere zekeringkast van donorwagen op de sloop halen; dit blijft anders ellende. Worden ze nat verotten ze totaal inwendig.

dafcoupe (0) PRO, 16 jaar geleden

Rotte zekeringkasten bij Ford weet ik alles van, in het verleden heb ik bij de Scorpio wel 50 vervangen.
Rare storingen, stekker los, groene aanslag dan wist je al genoeg. Daar is toen ook een modificatie op gekomen.
Bij VW weet ik niet, ik mis ook * de groene aanslag *. Maar inwendig krijg je natuurlijk lekspanning als er vocht in komt.
Bedankt voor de uitlees tip, bij lopende motor was deze wel te wissen. Je moet het maar weten.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.