close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volvo V70: besturing

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Diesel, Motorcode: d5

Als je met deze auto over een rontonde rijd slaat constant het stuur terug(echt met tikken)
heb de ophanging al bekeken maar kan daar weinig aan zien auto is uitgelijnd
maar dit heeft ook niet geholpen draagarmbussen zij wel wat slap
kent iemand dit probleem bvd marcel nijland

Geplaatst door

universeel11700 (0)
badge

al 20 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

ken het probleem zo niet. heb je geen speling op je stuur-fusee kogels? draagarmrubbers eruit?

hoeveel km heeft ie gelopen

Kees J 0

15 jaar

ja daar is een technisch journaal van bekend bij volvo en uiteindelijk kom je op een nieuw stuurhuis uit.
ze schrijven voor om eerst je druktaats af te stellen en je drukleidingen te vervangen maar heb dit al een keer gedaan en uiteindelijk met een nieuw stuurhuis was het probleem over.
maar dan heb je wel verschillen met het type stuurhuizen ze zijn er met en zonder snelheidsafhankelijke besturing. maar dat kan je gewoon uitlezen en bij gegevens kijken.

Herman BMW 0
badge

15 jaar

Coulance toen Herman?

marcel7031 0
badge

15 jaar

bedankt voor de informatie auto heeft rond de 160000km gelopen
zullen bij de dealer nogmaals informeren naar dit journaal

Een stuurhuis moet toch langer meegaan dan 160.000?

marcel7031 0
badge

15 jaar

heb net dezelfde wagen van hetzelfde jaar en heb ook hetzelfde voor gehad. Er is een nieuw stuurhuis gemonteerd en nieuwe stuur-fuseekogels en het probleem was opgelost.

grt

DAVID2014 0

15 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo V70 of stel zelf een nieuwe vraag.