👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
De auto heeft een vreemd probleem.Het stationair toerental begint bij warme motor te schommelen (net niet afslaan) tussen ongeveer 500 -1200 toeren.Bij van contakt afzetten springt de elektr. koelfan aan en blijft lopen.Dit doet hij ook bij koude motor,dus wanneer ik op kontact zet en meteen weer van kontakt af ,springt de fan aan .De temp zender en de termostaat is reeds vervangen en de temp van de motor blijft perfekt.Nadat het motormanagement lampje is gaan branden heb ik de ecu uitgelezen en die geeft aan dat de lmm waarden foutief zijn.Ik heb een imitatie mafsensor gemonteerd met resultaat dat de auto drie dagen prima heeft gelopen,totdat op zeker moment bij van kontakt afzetten de fan weer aansprong en alles weer ontregeld is (lampje branden en onregelmatig lopen)Mijn vraag is: Hoe wordt de fan aangestuurd,is er een verband tussen lmm en fan.
En hoe is jullie ervaring met imitatie lmm (besteld bij Namtior /duitsland) Bedankt voor eventueel meedenken
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb je foutcode's?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo V40 of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar