Ik overweeg de aanschaf van een D5 uit 2002 met 110.000 km op de teller. Dat is weinig en ik wil graag weten wat de controlemiddelen zijn om de km stand te verifieren (behalve de NAP en het boekje). De auto is geimporteerd. Op welke slijtage moet ik letten, bv stuurwiel, bekleding of pedalen? Andere signalen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
De steenslag schade, interieur staat, etc, kofferbak of die nog netjes is, maar pedaalrubbers zijn gemakkelijk te vervangen etc.
Groet,
Cor
macchina, is eigelijk weinig aan te herkennen... een bumperklever heeft aanzienlijk meer steenslag voorop dan eentje die netjes afstand houdt, daar kun je dus de km stand niet aan aflezen.
stuur, iemand met ruwe handen(bouwvakker) heeft eerder een glad stuur dan een kantoorklerk.
bekleding, ze zijn er die binnen de ton aan km's de bekleding al aan gort heeft .
dus zo als je ziet, kun je geen peil op trekken.....
als ie is ingevoerd, en er wordt mee gerommeld wordt er al mee gerommeldt voor hij op nl kenteken komt........nooit weer na te gaan dus.
maar als de prijs goed is, de auto staat je aan en rijdt goed...........waag de gok...
Ok, hartelijk dank. Eigenlijk wle bijzonder dat 100.000 of 200.000 voor deze auto weinig verschil maakt...
18 jaar
lang de dichts bijzijndste dealer en de auto uitlezen
En als de kmstand is teruggedraaid, kan de dealer dan nog de werkelijke waarde uitlezen??? dat zou een hoop ellende besparen in geval van fraude.
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo V70 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar