Gelukkig doe ik dat ook altijd Maar we zijn altijd benieuwd naar een probleem en het waarom snap je vandaar de meerdere vragen zodat er misschien nog meer mensen iets aan jou probleem en oplossing hebben!
Maar jij krijgt je schema ! Geen probleem
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Goedendag, weet iemand op welke stekker (en positie) op de CEM de LIN-bus van de dynamo binnenkomt? ik heb CEM-DD20 (geen comm. )uitgelezen en storing laad service spoed
Als je de stekker van je dynamo eraf haalt Kun je dan wel uit lezen?
Ik kan uitlezen, en dan lees ik dus uit dat er geen communicatie is tussen CEM en dynamo. Vandaar mijn vraag op welke stekker en welke positie dit signaal binnen moet komen, dan kan ik de draad op problemen controleren.
Okey ja sorry , wel een goede laadstation?
Laad stroom
kun je mijn vraag beantwoorden?
Ja dat kan ik zeker,alleen was benieuwd of dat zo was, en als je iets vraagt op forum zet er dan een kenteken of chass nummer bij zodat we gelijk kunnen. Kijken of we Het juiste schema hebben
Maandag morgen kan ik je het schema geven
Oh dat is heel fijn! chassisnummer is : YV1CZ595751154573 . Overigens is goed lezen op een forum ook belangrijk, scheelt een hoop vragen/antwoorden
Top! Er is namelijk water richting de CEM gegaan door de kabelboom en nu moet ik vaststellen of het signaal van de dynamo nog intact is, of dat de CEM het heeft begeven. Maar dan is het prettig om te weten op welke pen(en in welke stekker) het signaal binnenkomt op de CEM. Dat is dus de situatie van dit probleem.
Hey goeie middag heb je een mail adres?
Dan mail ik het schema even
Bedankt voor het schema, de CEM is beschadigd en de bedrading is nog goed! dankjewel!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo XC90 of stel zelf een nieuwe vraag.
5 jaar