Als ik de ruitenwissers aan zet, gaat de linker zo ver naar links dat telkens de A-stijl geraakt wordt. Tevens raakt de ruitenwisserarm de motorkap bij het openen van deze. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja wat is de makkelijkste oplossing.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
als ik het verhaal zo lees komt je ruitewisser te "hoog" (te ver aan het einde van de slag) en niet "laag " genoeg (niet diep genoeg om de motorkap open te doen). Je kunt (met beleid, want het is kwetsbaar) de moer op de as van de ruitewissermotor los halen en de arm een tandje verzetten. Misschien dat wel blijkt dat ie daar los zit. Doet de andere ruitewisser wel de juiste slag maken ? Sjaak
Ik heb hetzelfde met een Mitsubishi. Volgens mij is de wisserarm verbogen bij hevige tegenwind in combinatie met een tegemoetkomende vrachtauto. Kan ik de wisserarm zelf terugbuigen of breekt hij dan af?
Een tandje verplaatsen is geen optie.
17 jaar
Nieuwe arm besteld ( a Eur 26,55 excl. BTW bij Volvo dealer) en gemonteerd en probleem is verholpen.
In de nieuwe arm zitten geen tandjes zodat je hem op iedere stand kunt monteren. Bij vergelijking bleek ook dat de arm die er nu opzat verbogen was. Tevens zaten er aan de onderzijde scheurtjes zodat het geen overbodige luxe was om hier een nieuwe op te zetten.
17 jaar
Nieuwe arm besteld ( a Eur 26,55 excl. BTW bij Volvo dealer) en gemonteerd en probleem is verholpen.
In de nieuwe arm zitten geen tandjes zodat je hem op iedere stand kunt monteren. Bij vergelijking bleek ook dat de arm die er nu opzat verbogen was. Tevens zaten er aan de onderzijde scheurtjes zodat het geen overbodige luxe was om hier een nieuwe op te zetten.
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo V40 of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar