Hallo,
Na het laten vlakken van de kop en vervangen van de koppakking heb ik problemen met mn kachel en het lopen op benz.
wanneer ik start doet ie dat op benz. hij loopt dan op 4 pitten en soms zelfs op 3, als hij dan warm is schakelt hij over op ags en loopt ie perfect.
ook lekt ie via de kachel koelvloeistof , dat kan je goed ruyiken en de ramen beslaan zodra ie warm is.
Ik moet elke 5 a 600 km kvs bijvullen ongeveer een 1/2 liter.
en wanneer ik de dop van het reservoir eraf haal dan geeft ie heel veel druk en borrelt de kvs zo weer etrug in het reservoirt die ervoor leeg was
Ik heb deze zomer een andere motor laten plaatsen en die was top. maar na het vervangen van de koppakking is het helemaal fout gegaan.
En ik wil mn aouto graag houden wnat het is een top wagen.
Ik hoop dat iemand mij kna helpen en m,ij uit kan leggen hoe ik dit moet doen
misschien is de koppakking lek of blijven er kleppen hangen ik weet het niet
groeten Martin
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Mogen wij weten waarom de koppakking is vervangen, die gaan bij volvo's 5 cil zelden of nooit kapot
vaak is er wat anders aan de hand....
En eerst de kachelradiateur repareren, anders vind je nooit het probleem.....
Wat ook mogelijk is dat er gas via de verdamper het koelsysteem in lekt waardoor je verhoogde druk en luchtbellen krijgt.
Gr John
Mn vrouw is door blijven rijden met een warme moter en heeft het lampje gelaten voor wat het was en de meter niet bekeken.
hij loopt op gas prima maar verbruikt meer dan voorheen
\normaal ca. 330 km op een tank van 40 ltr. nu ca 290
om de koel radiatteur te vervangen heb ik daar iets voor nodi, trouwens ik kan nergens lekkage vinden
12 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo V70 of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar