Beste mensen,
Ik heb een probleem met mij wagen en ik en de garage ('s) komen er niet uit...
Het probleem is echter dat mijn wagen niet na behoren functioneert maar daar waren jullie al achter anders had ik hier geen berichtje geplaatst.
Het probleem is echter dat de koppeling op de grond blijft liggen en ik niet kan schakelen..
Het probleem begon eerst met dat de pedaal half bleef hangen en dat ik hem steeds om hoog moest trekken.
Dag later wil ik gaan rijden heb ik het zelfde tot op een gegeven moment het pedaal onder in blijft liggen en als gevolg dat ik niet meer kan schakelen.
Meerdere malen ontlucht en bij gevuld doet de wagen het weer een dag goed en dan heb ik het probleem weer...
Vandaag nog een keer na de garage na laten kijken op lekkage niks te vinden ook niet als het systeem op druk word gezet alles lijkt heel te zijn en geen sporen van lekkage..
De koppeling cilinder bij het pedaal is 10.000km geleden vervangen en deze is ook niet kapot..
Als ik de motor uitzet en het pedaal ligt onder in kan ik wel gewoon schakelen, start ik de auto en hou ik de koppeling in ook al ligt deze op de grond begint de auto toch te rollen(hij staat dan wel in een versnelling)...
Als de auto loopt is die in geen enkele mogelijkheid in een versnelling te krijgen...
Zouden jullie mij weer op weg kunnen helpen? en mij kunnen vertellen wat het probleem zou kunnen zijn?
Ik ben er echt ziek van heb deze wagen nog geen 3 weken en nu al een hoop kosten moeten maken zonder dat deze nog is gemaakt!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
hoi
het zou kunnen zijn dat de werkcilinder op de bak lekt, of dat de leidingen niet goed zijn bevestigd. zodat er lucht in het systeem komt.
moet er ook vloeistof worden bijgevuld. Zo ja, visueel goed controleren op lekages.
Hoi Gerard,
Bedankt voor je antwoord alleen zit er op de bak geen extra cilinder zei de garage waarschijnlijk dat deze in de bak zit.
Ik moet inderdaad vloeistof bijvullen wij hebben gekeken voor lekkages echter niks te vinden zodra het systeem op 2,5 bar word gezet is er nog niks te vinden.
Mocht er iets in de bak lek zijn zei de garage dan moet de vloeistof er onder uit komen of er moest iets op de bak te zien zijn echter is daar ook niks te zien.
12 jaar
een kleine lekage is vaak moeilijk op te sporen, als het systeem afgevuld is en na enkele dagen weer leeg is, moet er een cilinder of slang lek zijn, aangezien die hoofdcilinder al vervangen is zou ik de werkcilinder op/in de bak verdenken.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo S60 of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar