Bij het aanremmen (stevig en normaal) begint de blower harder te blazen.. Ook is de ECC er laatst een keer helemaal mee op gehouden, zekering eruit gehaald, deze was heel. Toen wagen weer gestart en alles werkte weer naar behoren. Harder blazen bij remmen blijft wel.
Nog iets anders, het schijnt dat bij dit model de stabilistatie stang rubbers aan de stang vastgevulcaniseerd zitten? Ik kon ze niet los krijgen. Stokjes zijn ok maar rubbers zijn bijna weg..
Iemand een oplossing/info voor deze problemen ?
B.V.D
Marinus
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Inderdaad de stabilisator stang is alleen compleet te krijgen. Zit de binnentempsensor niet verstopt?
Anders even uit laten lazen bij een dealer.
Uitlezen laat ik zeker nog doen, alleen als de ECC het doet is verder alles goed, tempratuur enz. alleen bij remmen gaat deze harder blazen . . wat kan hiervoor de verklaring zijn ?
Heb je helemaal geen problemen met de regeling van de tempratuur?
Dan zal het me niks verbazen als je kachelmotor defect is.
Onder de blower zit namelijk de kachelweerstand en dat je het hebt bij remmen is denk ik toeval of de aansluiting van de stekker is slecht.
[quote=volvoxc90]Heb je helemaal geen problemen met de regeling van de tempratuur?
Dan zal het me niks verbazen als je kachelmotor defect is.
Onder de blower zit namelijk de kachelweerstand en dat je het hebt bij remmen is denk ik toeval of de aansluiting van de stekker is slecht.[/quote]
Hmm dan spookt het in mijn auto denk ik, als ik de ECC op ''aut''(draaiknop en schuif) zet regelt deze de ingestelde temperatuur en blijft daarna ook zachtjes doorblazen. alleen als ik afrem gaat deze voluit draaien . met de schuif kan ik ook de blaas snelheid traploos instellen, werkt prima. ook als ik de schuif op halverwege vastzet blijf deze op halve snelheid draaien. ook bij het afremmen ?
Niemand dit ooit eerder meegemaakt ?
Dank alvast voor de reactie's.
Is de stekker op de blower niet slecht? als je daar aan beweegt blijft het dan goed? Trouwens heb je al naar het contact slot gekeken en de Accupool klemmen? daar komt regelmatig hoge weerstand voor met als gevolg dit soort klachten.
Probleem waarschijnlijk gevonden (m.b.v vadis), boven de blower hangt ergens de kachelweerstand en die zou stuk kunnen zijn. het is toeval waneer ik rem dat de blower harder gaat blazen. zet ik de handmatige schuif voluit dan is het blazen ook onregelmatig.. Van de week maar even naar de volvo stealer.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo S70 of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar