Dit probleem is door een particulier bij professionals in een lopend ander topic geplaatst en dat is niet de beoeling en daarom hier gezet.
Onze volvoV50 geeft ook steeds foutmeldingen aan, stuurbekrachtiging verdient onderhoud, immobilizer, enz. Maar als wij even wachten en starten dan de auto opnieuw, is er niks aan de hand. Al bij de dealer geweest, maar hij doet het nog steeds.
Dit is geen antwoord op een vraag, maar ik kon zo niet vinden waar ik mijn probleem "moest droppen""
Offline
Rapporteren |
Verwijderen |
Bewerken |
Citeren
#13 Vandaag 00:34
Ramon9285ProfessionalEchte naam: RamonWoonplaats: UtrechtBedrijf: 26 jaar bij VolvoGeregistreerd: 28 februari 2006Berichten: 368E-mail
Re: skid service vereist
Modificatie al gedaan van de bedrading en ruitensproeierpomp?
Het is bij sommige V50 modellen zo dat er ruitensproeiervloeistof een kabelboom inloopt,waardoor de CEM de weg kwijt raakt en al die storingen veroorzaakt,het is zaak om alle storingen goed te wissen,blijven deze er in staan,dan blijf je problemen houden.
Vandaag een kabelboom vervangen van een V502.0D die zeer aangetast was door de vloeistof.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
V50DParticulierGeregistreerd: 29 oktober 2011Berichten: 53E-mail
Re: skid service vereist
Ramon9285 schreef:
Modificatie al gedaan van de bedrading en ruitensproeierpomp?
Hoe zie je of die aanpassing nodig was en gebeurd is ?
Bizar :
Deze Zweed is de allereerste auto waarbij ik intussen alle drukklepjes in het sproeisysteem heb moeten vernieuwen - voor en achter.
Duidelijk foute materiaalkeuze, het plastik was zo broos als wat
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo V50 of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar