👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo,
Vandaag toen ik stopte bij het stoplicht begon mijn S40 2.0Diesel enorm te trillen en schudden, net of hij op 3 cilinders liep of af wou gaan slaan, het toerental stationer bleef gewoon netjes op 750 toeren.
Tijdens het rijden zelf nergens last van tot je de koppeling intrapt en hij weer op 750 toeren draait, dan begint hij weer te trillen en schudden.
Op een gegeven moment de auto even geparkeerd en het gaspedaal ingetrapt en hem even doorgejaagd naar de 4500 toeren.
Daarna was het trillen en schudden verdwenen.
Een week of 6 geleden heb ik dit ook al een keer gehad waarna het ineens weer weg was tot vandaag, dacht toen dat het misschien het regenereren van het roetfilter was.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
vandaag wederom, het viel me op dat als je het gas loslaat terwijl je rijd hij ook gaat trillen en schudden, op het moment dat je het gas weer intrapt is het voorbij.
weer even stilgezet en naar de 4500 toeren gejaagd en het is weer over.
wie o wie weet hier de oplossing voor want bij de garage willen ze van alles proberen zonder de garantie dat het opgelost is.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo S40 of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar