👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo,
ik kan een Volvo 340 automaat kopen, bj 88, 1e eig, met nog geen 80.000 km gelopen. Alles heel vertrouwd, aanschaf ivm overlijden, daarover geen discussie.
Nu betreft het een automaat, variomatig geloof ik.
Waar moet ik op letten bij de aanschaf van die auto/
Maakt zo'n aut. meer/veel herie? Momenteel start hij wel, na 4 maanden stil te hebben gestaan, maar hij reageert niet op gasgeven.
Wat als de riemen van de automaat niet zijn vervangen, bij hoeveel km zou dat moeten worden gedaan, is dat een dure reparatie/
Zijn dit probleem automaten of juist niet?
De auto kost me niet veel, maar als ik vervolgens voor dure reparaties kom te staan, is dat ook weer jammer.
Alvast bedankt voor de info.
vrgr
Masu
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Als de auto niet veel kost en hij ziet er goed uit dan gewoon kopen desnoods even mee naar een dealer.
Riemen kapot is geen probleem ze gaan nooit beiden tegelijk kapot.
Het is wel mogelijk dat er nu iets mis is met de koppeling.
Let wel deze auto kun je zonder op de rem te drukken in zijn versnelling zetten en dan een klein beetje gas geven zonder de voet op de rem anders druk je de kppeling er uit.
Heb zo op het eerste idee geen idee waroom de auto niet op gas geven reageert.
Is dat ook bij stationaire en in zijn neutraal?
Probeer dit NIET in zijn P
dit heb je niet van mij,maar sluit de egr af,en haal de slang van de puls air er af als deze zwart is door kool van
binnen.
toerental bij normaal optrekken moet zakken bij ongeveer 60km/h.
koppeling moet volledig aangrijpen bij 1100rpm,anders afstellen met shims(ongeveer uur werk als dealer alle shims nog heeft)
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo 340 of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar