close
Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡
👉 Waarom lid worden?
Gratis onbeperkt
topics openen en reageren.
Gratis advies van experts.
Help elkaar, leer van anderen en word onderdeel van dé auto-expert community.
💬 Samen staan we sterker in autotechniek!
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Gratis lid worden
Plaats je probleem
account_circle
Login
Home
Forum
Bedrijvengids
Kennisbank
Lid worden
menu
login
search
Home
Forum
Bedrijvengids
Kennisbank
Lid worden
Plaats je probleem
add
GSIgouda
Type profiel:
Lid sinds:
20 jaar geleden
Aantal kilometers:
0
Laatste reacties
Laatste vragen
LFR is al schoongemaakt en al een paar keer vervangen met goede (stationair reg...
20 jaar geleden
nog steeds het zelfde probleem wie helpt me? heb intussen alle slangen al verv...
20 jaar geleden
klikje?? :( potentie meter? is dat je lfr? en accu pool heb ik los gehad ja, ma...
20 jaar geleden
nee, zelfs om alles te verkomen helemaal rondom met duck tape bedekt......
20 jaar geleden
bleek aan de kap te liggen, was blijkbaar een imitatie.... met oude kap nergen...
20 jaar geleden
het was het brandstof relais! gelukkig eerst geprobeerd, was goedkoopste oplos...
20 jaar geleden
@Opeltje heb ik ook gedacht, maar, kan dat ineens kapot gaan dan? de boel stop...
20 jaar geleden
zit ern een ontstekings module op dit blok? en zo ja waar? heb al rechtstreek...
20 jaar geleden
Opel kadett 2.0 8v GSI: 1800 toeren stationair
Bij het injectorhuis en het gashuis zitten ook pakkingen. als die slecht zijn ge...
20 jaar
geplaatst door GSIgouda (0)
Opel kadett gsi 2.0 8v: stationair toerental ruim 2000
nog steeds het zelfde probleem wie helpt me? heb intussen alle slangen al verv...
20 jaar
geplaatst door GSIgouda (0)
Opel kadett gsi 2.0 8v: stottert en houd in>>>>> @OPELTJE????
bleek aan de kap te liggen, was blijkbaar een imitatie.... met oude kap nergen...
20 jaar
geplaatst door GSIgouda (0)
Opel kadett gsi 2.0 8v: Geen vonk @OPELTJE HELUP!!
heb jij even geluk!
20 jaar
geplaatst door GSIgouda (0)