Kan iemand me vertellen wat wordt aangesloten op die stekker boven de koelvloeistof tenkje ( zie foto ) . Ik kan geen kabeltje vinden in de buurt dat erin past. Iemand heeft nieuwe condensor geplaatst en nu zie ik dat dat stekker open staat. Ik hoop aleen dat het niet van de koeling fan is , ik heb gereden met de auto ( 10 km ) en temperatuur van de motor was normaal.
Alvast bedank .
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 6 of stel zelf een nieuwe vraag.
Of het van de koelfan is is natuurlijk heel snel te controleren.
Airco aan , draaid de fan , is dat circuit oke
Airco uit motor laten draaien als fan dan bij 98 of lager aanslaat is dat ook goed.
Sons liggen er stekkers extra.
3 uur