👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
hey hallo ik heb het volgende probleem:
Ik heb het probleem al een tijdje maar ben er nog niet achter, misschien 1 van jullie!
na slecht starten (schokkerig) auto laten testen bij dealer. ze hebben de verstuivers getesd en er waren 2 matig en 2 slecht.
heb ze dus laten reviseren.
nu komt het:
als ik nu gas geef houd de motor tussen ongeveer 2000 tot 2500 toeren in. de auto/motor schud aanzienlijk!
buiten die toerental loopt hij als de brandweer! een bedrijf gespecialiceerd in motoren zegt dat de hogedruk pomp te weinig barandstof geeft maar de dealer spreekt dit erg tegen. volgens hun kan dit bijna niet. ik heb verder het volgende er al aan gedaan:
- lmm vervangen door dezelfde die erin zat (orginele)
- egr klep is helemaal schoon gemaakt. (afdichten heeft niks geholpen)
- uit laten lezen. (staan geen fouten/storingen in)
- distributieriem vervangen en op tijd gezet (zat er alweer 120000km op)
Dit alles geen resultaat! zeer irritant!!!!!!!!!!!!!
suggesties zijn erg welkom! bedankt.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
hoe zit het met roeten ?
mogelijk een lek in een turboslang ?
roetuitstoot valt wel mee. bij stevig optrekken zie je wel eens wat roet maar ik heb erger gezien. het inhouden/stotteren verneem je het meest in de 3/4/5de versnelling en bij een warme motor. bij een koude motor verneem je bijna niets.
de turbo is trouwens ook al nagekeken en deze werkt goed! zal de slang visueel nog even nakijken
stekker van de lmm had weinig resultaat, zonder stekker deed hij het wel minder (stotteren) maar had duidelijk minder vermogen.
de lmm werkt volgens mij dus uitstekend.
hoe zit het eigenlijk met klepspeling, zou dit een optie zijn??
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Alfa Romeo 147 of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar