Vermogens problemen 2.0 bkd/blb
Ik heb een audi a6 waar ik nu een tijdje mee rijd, echter vind ik dat hij niet snel is.
Ik hoor vanaf de 2000 toeren ook een soort van schurend/schrapend geluid, lijkt mechanisch, alsof hij zijn turbo druk niet kwijt kan.
De ecu heeft een update gekregen naar het schijnt 170 pk en 400 nm koppel, maar als ik de waardes van kanaal 20 bekijk komt de auto nog niet eens aan de originele specificaties.
Turbo is 50000 km geleden vervangen.
EGR heb ik er helemaal afgesloopt en weg geschreven in de software.
Ik heb de turbo slangen nagekeken, lmm uitgewisseld en de map sensor omgewisseld. pomp verstuivers keurig binnen de waarden.
Variabele schoepen verstelling werkt.(turbo uit elkaar gehaald)
Kat leeg gehaald
Nu heb ik een log gemaakt, is er iemand die me wat meer kan vertellen over de waardes.
Ik heb een log gemaakt van kanaal 003 011 en 020
De actuele druk slaat door de gevraagde druk heen.
De n75 heb ik met vag-com getest en lijkt goed
Geen storingen.
[b]Mededeling: PROBLEMCAR.NL vraagt iedereen die een probleem heeft voorgelegd op het forum ook de oplossing hier weer te vermelden. Degene die helpt om een probleem op te lossen hoort graag hoe het is afgelopen!!! Bij het uitblijven / veelvuldig verzuimen van enig feedback bestaat de mogelijkheid dat u een nieuwe vraag retour krijgt....
Moderator Problemcar[/b]
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
is dat een multitronic
Handgeschakeld.
Probleem nog steeds niet opgelost.
Terug kerende storing lmm p0101
Lmm is nieuw
Slangen afgeperst op lekkage.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A6 of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar