Audi 80: airco Audi Avant

Bouwjaar: 1994, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0

Wie kan opheldering geven?

Volgens de gegevens van de auto (kenteken) type bjr? is een compressor besteld plus late we zeggen filter/droger.
Nu zit op de huidige filter/droger een hogedruk aansluiting, en de lage druk zit in de auto aan de passagiers zijde 20 cm boven de bodemplaat?

Nu zit op de nieuwe filter/droger geen HD aansluiting, maar in feite is het een accumulator en geen filter/droger.
Voor dit type auto zijn drie verschillende accumulators te krijgen en komen alle drie niet overeen, behalve die wat geleverd is zonder HD aansluiting.

[url=http://imageshack.us][img]http://img187.imageshack.us/img187/6797/...[/img][/url]

Op de foto ziet u de rode pijl ernaar wijzen.

Deze moet dan een orificetube hebben, de klant wil persé dezelfde hebben en die bestaat niet bij Audi?

Klant blijft volhouden dat dit origineel is.

Ik heb echt geen zin om hier tijd aan te gaan verspillen, want ik denk dat het erop uit gaat lopen van als die het niet doet dat ie voor ieder wis/was hier staat.
Wat denken jullie ervan.

TheoStek

Geplaatst door TheoStek (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Audi 80? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

CARS&MOTORS (0) PRO, 16 jaar geleden

tip
auto temp service aan huis bellen
laten doen en de klant naam op de rekening zetten
als er iets is en hij komt terug
garantie via autotemp
kan jij wel effe beellen
en als die wat zeggen hoef je alleeen de klant dt te vertellen
is ie t r niet mee eens dan zelf rechtstreeks met auto temp latenregelen
be je van dat probleem af en behoud je klant

TheoStek (0) PRO, 16 jaar geleden

Is een oplossing, de klant komt 150 km hier vandaan (zeeuws vlaanderen) en deze richting uit.

Derhalve ga ik er geen tijd (meer) insteken.

Hij moet toch terug komen om de compressor op te komen halen, die heeft hij op voorhand betaalt.
Zelf knutselen of inbouwen en ik mag het oplossen.

CARS&MOTORS (0) PRO, 16 jaar geleden

daarom
dit zijn klanten warvan je weet dat t eigenlij te duur volgens hun is
en met deze oplossing zien ze dat je er weinig aan verdient en nu dan niks maar ook geen ge.....

marwess (0) PRO, 16 jaar geleden

je kan het systeem ook gewoon afvullen met een nieuw filter via de lage druk toch ff uit laten dampen en je bent klaar maar theo stuur hem maar naar mij ik woon in oosterhout is voor de klant ook dichterbij en zal ik hem gewoon vertellen da deze filters er niet meer zijn

gr
martin

marwess (0) PRO, 16 jaar geleden

theo ik heb voor jou het filter gevonden het is van delphi het nummer is
TSP0175186 hoop dat je er iets aan heb loopt tot bouwjaar 92 maar plaatje is hetzelfde

gr
martin

TheoStek (0) PRO, 16 jaar geleden

@Marwess bedankt voor de info,

Bij dit soort filters (accumulator) wordt gevuld via de lagedruk want hij heeft een orifice tube, maar de koppeling ligt in de auto en met geen mogelijkheid dat ik daar mijn automotive aansluiting op krijg?
Volgens mij hebben ze daar met een tang of iets aangezeten?

Nu oppert hij dat ik de compressor maar moet monteren, en de oude accumulator moet laten zitten en het systeem moet afvullen.
Ik heb hem uitdrukkelijk gezegd dat dit niet gaat gebeuren, omdat bij een vast gelopen compressor de accumulator vervangen moet worden inclusief de orifice tube.
Ik niet het risico ga lopen dat een gloednieuwe compressor binnen no time aan gort draait.

Marwess tenslotte heb je het altijd gedaan VOORAL dat het nu achteraf is ingebouwd en niet origineel is, als je ziet hoe de lagedruk aansluiting in de auto erbij licht, en het gat wat ze hebben gemaakt vlijmscherp met haken en bramen.

Stuur me maar een mailtje en zal ik verder uitleg geven, daarna zal ik de klant op de hoogte brengen.

groet,

Theo

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi 80 of stel zelf een nieuwe vraag.