close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Audi A4: audi a4 v6 tdi houdt regelmatig in turbo gaat dan pas bij 2800

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: v6 tdi

hallo wie kan mij helpen ik heb een probleem met de audi deze houdt regelmatig in dan gaat de turbo in bij 1800tpm of bij 2800tpm al eens eerder gehad toen de turbo druk regelaar vv toen was dit weg (ongeveer 1wk geleden) nu weer de storing alleen erger ik heb er een hitachi afh -70 25 c lmm inzitten geven deze ook problemen lees alleen maar problemen met de bosch /pierenburg luchtmassa meters en bij wie of waar kan ik hem eventueel laten uitlezen ik woon in dordrecht.
mvg

Geplaatst door

diriska (0)

al 17 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

[quote=diriska]ik heb er een hitachi afh -70 25 c lmm inzitten[/quote]
dit type lmm gaat niet gauw stuk maar niks is onmogelijk. ik heb wel een nieuwe op vooraad deze mag je proberen maar ik zie je woont niet in de buurt....................................

Gr. paul

P. Kelder 0
badge

17 jaar

OPGELOST !!!!!! Na een bezoek vanmorgen aan paul kelder (ommen) deze vondt gelijk het probleem van de luchtmassameter en de vervuilde egr klep (wat in dordrecht 3 tob monteurs niet konden vinden) na het omwisselen van de lmm en afdichten van de egr klep gaan proef rijden en ja hoor de audi gaat weer als de brandweer dus mijn ritje van 300km op en neer zeker de moeiten waard en raad ik ook zeker een ieder aan . paul is zeker een toppertje heeft mij een ieder geval SUPER geholpen.

diriska 0

17 jaar

[quote=diriska]OPGELOST !!!!!! Na een bezoek vanmorgen aan paul kelder (ommen) deze vondt gelijk het probleem van de luchtmassameter en de vervuilde egr klep (wat in dordrecht 3 tob monteurs niet konden vinden). paul is zeker een toppertje heeft mij een ieder geval SUPER geholpen.[/quote]
Daarom is Paul een toPPertje en die monteurs toBBertjes.......??

Santa 0

17 jaar

Vind ik van wel als ze bij 2 dealers het euvel niet kunnen verhelpen vind ik dit een topper en bij de dealers waar ik ben geweest (dordrecht /beijerland)maar een stelletje klunzen MAAR ER|ZOUDEN OOK HEUS WEL GOEIEN ZIJN ALLEEN IK HEB ZE NOG NIET MEEGEMAAKT meneer santa claus u wel dan .

diriska 0

17 jaar

Rustig maar, rustig maar....

Je wilt niet weten wat IK al met dealers heb meegemaakt....

Paul tobt niet, die sleutelt gewoon. Dat weet ik wel.

Maar wat ik wel triest vind, is het feit dat deze simpele, bijna standaard storing door de door jouw bezochte dealers NIET is verholpen!

Kennelijk weer een paar leerlingen op stage geweest....? DIE willen nog wel eens tobben bij gebrek aan kennis en ervaring...!! ;)

Santa 0

17 jaar

[quote=diriska]MAAR ER|ZOUDEN OOK HEUS WEL GOEIEN ZIJN ALLEEN IK HEB ZE NOG NIET MEEGEMAAKT[/quote]
Geloof me,ze zijn er echt wel!
Vaak ontstaan dit soort verhalen doordat de klant vaak maar een paar uur de tijd geeft voor een diagnose i.v.m. het hoge uurloon,en vervolgens de andere garage gaat vertellen dat de dealer het niet kon vinden!
Ik doel niet op jou diriska,maar in het algemeen.

ricky 10
badge

17 jaar

Klopt, 't is echt niet allemaal ellende maar ik vind wel dat ze voornoemde storing toch echt wel hadden moeten ontdekken.
De ecu geeft nu eenmaal niet ALLE storingen c.q. niet correcte waarden door.........

Santa 0

17 jaar

Daar ben ik weer ik vind natuurlijk ook dat ze dit hadden moeten vinden maar je ziet het de eerste keer auto gebracht hier niet bij gebleven dealer heeft naar de storing gezocht en sleutel ingelezen een paar uur later belden zij mij op en melden dat er geen storingen te vinden waren terwijl de auto slecht reed ???????????????? koste mij net geen 200 euro zonde geld toch 14 dagen later toch weer de moed bij elkaar gezocht werd er ziek van en naar de volgende dealer er nu wel bij gebleven aan gegeven dat het mischien wel de lmm kon zijn maar men zei mij dat dit zo goed als onmogelijk was de hitachi gaat niet stuk en de computer gaf ook deze storing niet aan de turbodruk regelaar toen vv en de auto reed iets beter maar niet als voorheen ook aangegeven hier maar men zegt gewoon is onmogelijk er zijn toen2 verschillende monteurs aan het werk geweest maar geen resultaat volgens mij snapte de eerste er echt niks van gevraagt om de lmm is uit tewisselen niet op voorraad dus dit kon niet gedaan worden en men vond de auto wel aardig goed doortrekken !!!!!! ik niet was anders gewendt en mocht weer 225 euro afgeven . hierdoor het vertrouwen van de dealers verloren en denk niet geheel onterecht als ik bivia dit forum bij paul kelder terecht komt en dit vrij simpel en snel goed en netjes oplost mag ik denk toch wel zeggen dat er bij de dealers knoeiers rond lopen en paul een vakmannetje is en hier wil ik het verder bij laten en er zullen ook goeien zijn maar had van de dealers wel wat meer verwacht

diriska 0

17 jaar

Met name dat laatste hebben meer mensen.....

Santa 0

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A4 of stel zelf een nieuwe vraag.