hey een goedemiddag
ik rij al sinds 2 jaar in een s4 avant deze is gechipt
naar 310 pk nooit geen problemen mee gehad tot laatst
de motor gaf een overdrukprobleem aan en gooide de
motor steeds in noodloop
dit bleek het t stuk voor te zijn bovenop de motor
nu had ik dit gemaakt ging rijden en niets meer aan de hand
alleen nu na een paar dagen begon hij te schokken (net of de motor inhoud)
en ruikt echt naar benzine uit de uitlaat en witte rook
nu dacht ik bougie of bougiebobinne kapot maar ook dit werkte nog prima
nu heb ik naar audi gebelt en deze denken een klep kapot of gesmolten
kan dit zomaar of zijn er mensen die mij hier meer over kunne vertelle
als ik de luhtmassa meter los maak stottert hij niet meer maar rookt nog wel
en stel dat mijn kleppe kapot zijnweet iemand een adres omg eindhoven tilburg ?
want audi is 56 euries per uur en dan nog kleppe en een nieuw bovenblok
en ze schatte rond de 1500 euries koste
hoop dat iemand me kan helpen
alvast bedankt
mvg valter kevin
[url=http://img696.imageshack.us/i/66933885tf...][img]http://img696.imageshack.us/img696/6163/...[/img][/url]
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Kevin
Zou hem eens laten uitlezen om daarmee te beginnen..
Maar, witte rook ? Verlies je ook koelvloeistof ? Of is het blauwe rook ?
Gr Stefan
[quote=stefan84]Kevin
Zou hem eens laten uitlezen om daarmee te beginnen..
Maar, witte rook ? Verlies je ook koelvloeistof ? Of is het blauwe rook ?
Gr Stefan[/quote]
nee koelvloeistof is goed en olie ook voor zover ik weet
witte rook en een benzinelucht
morgen heb ik een computer om uit te lezen want durf echt niet meer te rijden
alvast bedankt
14 jaar
hey heb hem eindelijk kunnen uitlezen hij gaf een fout op de 5 de cilinder nieuwe bougies erin en de foutcode was weg
alleen blijft er een foutcode met overdruk op het turbo circuit wat zouw dit kunnen zijn ? de n 75 klep of kan er meer aan de hand zijn
de auto voelt net of hij de helft van zijn vermogen kwijt is
alvast bedankt
mvg kevin
14 jaar
hey alles is opgelost nieuwe cilinder kop nokkeasse kleppe slangen eigenlijk heel het blokje laten reviseren
nu heb ik ook nieuwe dumpvalves gehaalt maar moete deze op de onderste slangen of op de links en rechtse
vacuum heb ik al afgetapt
alvast bedankt kevin
14 jaar
Bedoel je standaard dumpvalves of die dingen die een hoop herrie maken?
In het laatste geval alleen monteren indien je de turbo's wilt opblazen en een trage reactie bij optrekken wilt hebben.
Deze valves reageren traag bij het sluiten en blijven ook nog wel eens open staan. Dan gaan je turbo's overtoeren.
jah het gaat om forge open dumpvalves die herrie dingen
ze zijn me verkocht om een snellere respons op het gaspedaal te hebben
maar wel open er kan 1 vacuum en 1 slang op
14 jaar
Tja, ik heb andere ervaringen.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi S4 of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar