Hallo, een tijd geleden heb ik dit probleem ook al eens gemeld maar jammer genoeg zat bij de oplossing niks wat echt hielp. nu na allemaal nieuwe onderdelen (zelfs de uitlaat van voor tot achter) en 1600 euro lichter, houd de auto nog steeds in zodra de temperatuur meter uit de hoek komt. als hij koud is trekt hij zoals het hoort, maar na ongeveer 3-4 minuten is de meeste fut er uit! de meter staat dan op het 2e streepje. laat ik hem weer helemaal afkoelen, dan trekt hij weer goed zonder stoten..... de garage weet t ook niet meer...iemand een idee wat ik zelf nog kan proberen??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Wat is er al aan vervangen?
hallo patrick, de uitlaat dus van voor tot achter, branstof pomp,brandstof filter, onlangs de bougie's, kat is gecontroleert, carter ontluchting slang vervangen door een stalen buis,bobine door gemeten. en toen vond ik het eerst wel goed.....al met al is het iets beter geworden, maar het verschil tussen koude en (al een beetje) warme motor is gewoon erg goed merkbaar... gr rene
17 jaar
Temperatuur sensor misschien, trek hem eens los als motor warm is en probeer dan eens. Of valse lucht ergens. Ik heb ook zoiets ooit eens gehad met een opel vectra, bleek na lang zoeken toch de bobine defect te zijn, is te controleren door de weestand zowel primair als secundair bij een koude en een warme motor te meten en zien of deze veel verschil onderling hebben.
sorry voor de erg late reactie....mijn "legale" windows hielt er mee op, dus moest eerst iets anders regelen. waar zit de temperatuur sensor, en hoe ziet deze eruit? kan ik hem zomaar los koppelen zonder dat er vanalles in de war raakt?groetjes rene
17 jaar
Kun je gewoon losmaken, wel als auto van contact af is. Ik kan je niet zeggen waar deze zit bij jouw motor helaas.
als je voor de auto staat aan distri zijde rechts van de motor net naast de olie dop zeg maar.
bovenop (vaak een blauwe stekker)
Willem
Ok, ga ik zeker even proberen.....t is toch nog steeds soms niet goed maar soms ook wel...trek alles los en probeer het gewoon even.Als dit nu wel verschil uitmaakt wat is dan stuk? de sensor of het apparaat wat het uitleest? vr gr rene
17 jaar
We hebben hier ook met een Coupe 2.3E problemen gehad met de motorloop.
hierop hebben we een occasie K-jetronic pomp gemonteerd.
sindsdien hebben we nooit meer wat gehad aan de audi (qua motor dan)
hiervan was de LMM defect denk ik.
motor schommelde op stationair en hield in.
Willem
Hallo willen, als je met de pomp de brandstofpomp bedoelt, deze is ook al vervangen toen ik hem kocht. is een nieuwe op gekomen, en zit er ongeveer 90.000km onder.gek genoeg is het op het moment goed, terwijl er niks aan gedaan is(na het laatste dan). ik trap hem dan op het moment ook vreselijk op z'n staart, misschien zat er wel ergens iets verstopt ofzo wat nu los is. in elkgeval ..iedereen bedankt voor de tips!! en als hij weer begint trek ik de blauwe stekker los!vr gr rene
17 jaar
Brandstof pomp zit bij of in de tank.
inspuitpomp zit in de motorruimte, deze wordt ook wel K-jetronic pomp genoemd.
Willem
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi Coupe of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar