Weet iemand hoe het echt zit met uitlijnen, ik krijg de indruk dat de meeste bedrijven zich er makkelijk vanaf maken.
Om te beginnen heb ik alle draagarmen van de voor-as van mijn auto vervangen, ben daarna naar een banden bedrijf gegaan en heb de auto opnieuw uit laten lijnen. hierna stuurde de auto wel goed alleen zwaarder dan voorheen.volgens het uitlijn rapport was de vielvlucht links voor net buiten de vastgestelde waarden.Ben hierop naar de plaatselijke audi dealer gegaan om daar uit te lijnen. krijg als antwoord dat alles goed staat alleen de wielvlucht lv niet, maar dit is niet erg en het iets zwaarder sturen heeft hier niet mee te maken zeggen ze.als ik de wielvlucht toch goed zou willen hebben, kan dat wel alleen is dit zeer veel werk en word het heel erg duur ( volgens de dealer ).
Mocht iemand meer weten dan hoor ik het graag!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
dat klopt peter want dan moeten ze de vooras gaan verschuiven.
groetjes jan.
Kan je de veerpoot niet iets in zijn gaten boven verplaasten. Dit scheelt vaak een 0,4 graad.
Groeten Ted.
17 jaar
[quote=tedkroon]Kan je de veerpoot niet iets in zijn gaten boven verplaasten. Dit scheelt vaak een 0,4 graad.
Groeten Ted.[/quote]
nee ted... dat lijkt me niet de juiste oplossing, op deze manier ga je de boel vernielen wat helemaal niet nodig is... je kunt immers de vooras verschuiven.
paul,
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A4 of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar