Turbo druk komt te laat , loopt achter , geen nood loop maar wel weinig vermogen , zeker omwille gekoppeld aan DSG wacht deze voor te schakelen ,
-Turbo is nieuw ivm (vastzittende Variable regeling en geluid turbo speling op as schoepen beschadigd)
dus wagen heeft onderin geen vermogen eens boven 3000 toeren heeft die turbo druk ,
-controle werking turbo regeling ok
-N75 aansturing ok en verwisseld van andere auto
-LMM werking lijkt ok +-870 gram vind zelf wa mager ,maar andere gewisseld ander wagen , geweten spanning volgas 3.7V ref spanning ok 5.2v
-vacum darmen controle op lek ok
-vacum actuators EGR , Koeler , stopklep enz , houden vacum geen lek ,
-gaan rijden zonder uitlaat ,geen verschil (zelf slechter )
- toch ergens iets wat ik over hoofd zie ?,
of iemand die dit ook al heeft meegemaakt
resentelijk 2gelijkaardige dingen meegemaakt , maar is het nu niet ,
1 was lek 2 was magneet klep van EGR stuk
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb je gecontroleerd of de stekker goed op de turbo is aangesloten?
vervolgens storingen wissen en
ik geloof dat de turbo ook met de tester moet worden ingeleerd
Beste deze wagen heeft nog geen elek. sensor op de turbo
is nog een gewoon vacum gestuurde ,
Distributie riem tijd gecontroleerd ok ,
verstuivers inspuit tijd en hoeveelheid ok,
cat, nagezien en gereinigd , zelf zonder uitlaat gereden , (wilde deze niet zomaar leegmaken zonde )+hoort ook niet
druksensor controle vergelijkende waarde met atmosfeer ok aar toch sensor vervangen ..
..blijft de , turbo druk te laat aansturen , aansturing N75 gebeurd wel tot +-70%
dus ECU vraagt xxx , krijgt die ook maar niet direct duurt even ,
doe je N75 aansturing test , wordt die ok bevonden , meer dan +-80gram verschil a 1000toeren
indien de turbo rechtstreeks aangestuurd wordt met de vacumpomp
en dan gaan rijden blijft gewoon zelfde scenario zicht voordoen ,
Ook gecontroleerd of je voldoende onderdruk hebt? Dus direct op de vacuumpomp met een T-stuk. Inlaattraject goed dicht of turboslang inwendig geblokkeerd door losse voering
dit is perf, en zoals aangegeven indien je de turbo met vacum pomp op actuator zet blijft het zelfde ,
turbo origineel of imitatie?
het slangetje naar het luchtfilter niet verstopt?
6 jaar
al een rijdende log gemaakt?
6 jaar
Hallo turbo was nieuw , en heb er terug een nieuwe opgezet , doet gewoon zelfde ,
bij de turbo test moet er minstens 80gram verschil zijn haalt die 60gram
bij rijden dus geen boost en komt pas later ,, op hoger toeren presies of de vnt niet wordt aangetrokken ,
maar dat doet die wel ,, N75 doet zen ding ,
indien je gaat rijden , krijg je dus al snel storing tubro druk niet gehaald ,
met log zie je dus dat je toerental stijgt , ecu vraagt druk , N75 reageert , maar turbo wil niet mee ,, vind echt raar of ik zie iets zo over hoofd of er is iets wat me verstand te buiten gaat ,
en moet zeggen dat toch wel aardig wat ervaring heb ,, maar deze is de nagel aan men doodskist , @ de dokter , wil ik u een log doormailen of ? u kan me steeds contacteren , anders doe ik em naar diag center , geeft het op ,
je kan even een printscreen maken en deze afbeelding hier even uploaden.
6 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A3 of stel zelf een nieuwe vraag.
7 jaar