BMW 635: 635 csi houd in bij hooge toeren

Bouwjaar: 1983, Brandstof: Benzine, Motorcode: 3500

Dit Is Andre 635csi Niet Van Mijn Neef,van Mij Zelf
Houd In Bij Hooge Toeren Loopt Verder Goed Mooi Stasioner, Trekt Ook Goed .
Allen Bij Hooge Toeren Van Af De 5000,toeren Voel Ik M Inhoeden.
Nieuwe Bougis Ingedraait Probleem Niet Verhoolpen , Wat Wel Opviel Bij De Oude Bougies Een Ervan De Eerste Was Wit Aangeslaagen Soort Witte Kalk , Heeft Vast Met De Verbranding Te Maaken .
Maar Wwar De Probleem Zit Weet Ik Niet Mischien Iemand Anders Wel Anders Moet Ik Verdeelkap Rotor ,bobine ,bougiekabels, Opvoerpomp Alles Vervangen Terwijl Het Mischien Iets Anders Is, Vaciuum Slangen Zover Ik Weet Niet Lek .
Alvast.bedankt

bibi1

Geplaatst door bibi1 (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 6-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

bibi1 (0), 14 jaar geleden

Ò Ja Als Je Gas Geeft En Dan Los Laat Ploft Hij Uit De Uitlaat Aleen Bij Gas Los Laaten.

bibi1 (0), 14 jaar geleden

waar blijven de reacties ?

Harald4118 (0), 14 jaar geleden

Als Je Alles Schrijft Met Hoofdletter En Zonder Leestekens Is Het Heel Moeilijk Lezen Misschien Reageren De Mensen Daarom Minder Het Is Ook Moeilijk Schrijven Vind Ik

Maar als hij voor de rest goed loopt, zou ik het in de brandstofvoorziening zoeken. Heeft de wagen het plots gekregen ?

Wat je nog kan doen is meten of het ontstekingstijdstip juist staat, stationair en op toeren. En de klepspeling kontroleren. Je hebt dan wel de technische gegevens nodig.

Maar ik vermoed dus dat het in het injectiesysteem zit en volgens mij is zo'n ouder injectiesysteem iets voor een professional.

bibi1 (0), 13 jaar geleden

electroniche ontseking kan niet van ze tijd af is mij verteld door ,de dealer

Punt (35) PRO, 13 jaar geleden

Antinio is het een idee om de rotor te vernieuwen,deze heeft een gewichtje om de ontsteking uit te schakelen bij 6000 toeren . Door roest is dat veertje wat verzwakt. Ik begrijp dat je hem nieuw leven in wil blazen ,maar kool in de verbrandingskamer wil ook wel eens voor inhouden zorgen. Probeer eens een ontkoolmiddel.(schuim) Succes.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 6-serie of stel zelf een nieuwe vraag.