close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

BMW 3-Serie: Ac Schnitzerspruitstuk

Bouwjaar: 1990, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2 L 6 inlijn

Hallo heren,

zoals me titel al zegt gaat het om een uitlaatspruitstuk van ac schnitzer.
Ik heb deze gekocht en ga hem er morgen op zetten, wat ik me afvraag is verlies ik niet te veel tegendruk?
Dus dat ik een beetje vermogen ga verliezen in de plaats van winnen..??
Of dat hij ergens misschien gedurende het warm worden extra kan gaan schommelen in toerental (stationair) ??

Ik heb geen Kat. alleen een midden en einddemper ook heb ik geen Lambrasonde.
Na het monteren van me spruitstuk wil ik hem gaan chippen bij een specialist op de rollerbank om er voor te zorgen dat hij gelijk op de schnitzer-spruitstuk word gechipt.

Alle hulp en advies is welkom.. :)
Ow en alle andere opvoertrucjes zijn ook welkom.. !! haha ;)
Helpt een inlaatspruitstuk van een 325i? of is dat te veel van het goeie?

Groetjes
Nordschleifer

Geplaatst door

Nordschleifer (0)

al 17 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Deze vragen hebben feitelijk niets te maken met een technisch probleem.
Problemcar.nl is opgezet om samen technische problemen op te lossen.

Voor jou vragen kan je het beste contact opnemen met een BMW of tunig club.

mvg,
Hans.

Hans4040 1320
badge vip badge

15 jaar

Nou het is een eventueel een indirecte probleem als ik tegendruk verlies, vandaar mijn vraag want dan gaat mijn vermogen achteruit en gaat hij slechter stationair lopen omdat mijn tegendruk weg is...


Groetjes

Nordschleifer 0

15 jaar

Doe je ook je REMMEN, AANDRIJFASSEN, KOPPELING etc ook ?

ik zit nog op 130pk dus veel remkracht heb ik niet nodig..
ik rij wel op 215/35/18 continental banden dus kan mijn remkracht goed kwijt plus hij is verlaagd met 60mm van voren met sport schokbrekers dus kan ook redelijk hard door de bochten met veel stabiliteit.
koppeling,drukgroep en druklager is allemaal van een 325i

groetjes

Nordschleifer 0

15 jaar

Ja ja, we lezen het al: je weet alles al en toch weet je het niet...........

Santa 0

15 jaar

[quote=Nordschleifer]ik zit nog op 130pk dus veel remkracht heb ik niet nodig..
ik rij wel op 215/35/18 continental banden dus kan mijn remkracht goed kwijt plus hij is verlaagd met 60mm van voren met sport schokbrekers dus kan ook heel hard door de bochten met veel stabiliteit.
koppeling,drukgroep en druklager is allemaal van een 325i

groetjes[/quote]
Redenatie van niks. Know how van inzicht nog minder dan nul. Sorry, dat zijn die lui die op de Schleife de vangrail beschadigen.........

Santa 0

15 jaar

Ja absoluut als iedereen zo behulpzaam en slim was als jou hadden we geen vangrailen nodig.

Heb je nog een tip voor mijn vraag of blijf je maar commentaar leveren als dokter Andus?

Nordschleifer 0

15 jaar

Ik ken dokter Andus niet.
Wel een andere wijsgeer.
Deze wijsgeer predikt altijd: eet wat gaar is, koop wat klaar is.........
Een goed verstaander heeft dan maar een half woord nodig.
Jij begrijpt het dus niet. Jij koopt eerst een onderdeel en gaat dan HIER op dit forum vragen of je misschien niet teveel tegendruk verliest.....???
Wie staat er hier nou voor schut: dokter Andus, Santa of gewoon Nordschleifer....?
Lees eens terug en oordeel ZELF.........

Santa 0

15 jaar

Hint: de spiegel is de hardste confrontatie...........

En je zou nog wel eens verbaasd kunnen zijn wat ik je allemaal nog zou kunnen leren..........

Intellect zit NIET ALLEEN in je ecu...........

Santa 0

15 jaar

ook hier maar weer case closed ivm weinig ter zake doend

Mercury 0
badge

15 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.