BMW 3-Serie: Ac Schnitzerspruitstuk

Bouwjaar: 1990, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2 L 6 inlijn

Hallo heren,

zoals me titel al zegt gaat het om een uitlaatspruitstuk van ac schnitzer.
Ik heb deze gekocht en ga hem er morgen op zetten, wat ik me afvraag is verlies ik niet te veel tegendruk?
Dus dat ik een beetje vermogen ga verliezen in de plaats van winnen..??
Of dat hij ergens misschien gedurende het warm worden extra kan gaan schommelen in toerental (stationair) ??

Ik heb geen Kat. alleen een midden en einddemper ook heb ik geen Lambrasonde.
Na het monteren van me spruitstuk wil ik hem gaan chippen bij een specialist op de rollerbank om er voor te zorgen dat hij gelijk op de schnitzer-spruitstuk word gechipt.

Alle hulp en advies is welkom.. :)
Ow en alle andere opvoertrucjes zijn ook welkom.. !! haha ;)
Helpt een inlaatspruitstuk van een 325i? of is dat te veel van het goeie?

Groetjes
Nordschleifer

Nordschleifer

Geplaatst door Nordschleifer (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

10 Reacties

Hans4040 (355) PRO, 14 jaar geleden

Deze vragen hebben feitelijk niets te maken met een technisch probleem.
Problemcar.nl is opgezet om samen technische problemen op te lossen.

Voor jou vragen kan je het beste contact opnemen met een BMW of tunig club.

mvg,
Hans.

Nordschleifer (0), 14 jaar geleden

Nou het is een eventueel een indirecte probleem als ik tegendruk verlies, vandaar mijn vraag want dan gaat mijn vermogen achteruit en gaat hij slechter stationair lopen omdat mijn tegendruk weg is...


Groetjes

Renaultmonteurtje (0) PRO, 14 jaar geleden

Doe je ook je REMMEN, AANDRIJFASSEN, KOPPELING etc ook ?

Nordschleifer (0), 14 jaar geleden

ik zit nog op 130pk dus veel remkracht heb ik niet nodig..
ik rij wel op 215/35/18 continental banden dus kan mijn remkracht goed kwijt plus hij is verlaagd met 60mm van voren met sport schokbrekers dus kan ook redelijk hard door de bochten met veel stabiliteit.
koppeling,drukgroep en druklager is allemaal van een 325i

groetjes

Santa (0), 14 jaar geleden

Ja ja, we lezen het al: je weet alles al en toch weet je het niet...........

Santa (0), 14 jaar geleden

[quote=Nordschleifer]ik zit nog op 130pk dus veel remkracht heb ik niet nodig..
ik rij wel op 215/35/18 continental banden dus kan mijn remkracht goed kwijt plus hij is verlaagd met 60mm van voren met sport schokbrekers dus kan ook heel hard door de bochten met veel stabiliteit.
koppeling,drukgroep en druklager is allemaal van een 325i

groetjes[/quote]
Redenatie van niks. Know how van inzicht nog minder dan nul. Sorry, dat zijn die lui die op de Schleife de vangrail beschadigen.........

Nordschleifer (0), 14 jaar geleden

Ja absoluut als iedereen zo behulpzaam en slim was als jou hadden we geen vangrailen nodig.

Heb je nog een tip voor mijn vraag of blijf je maar commentaar leveren als dokter Andus?

Santa (0), 14 jaar geleden

Ik ken dokter Andus niet.
Wel een andere wijsgeer.
Deze wijsgeer predikt altijd: eet wat gaar is, koop wat klaar is.........
Een goed verstaander heeft dan maar een half woord nodig.
Jij begrijpt het dus niet. Jij koopt eerst een onderdeel en gaat dan HIER op dit forum vragen of je misschien niet teveel tegendruk verliest.....???
Wie staat er hier nou voor schut: dokter Andus, Santa of gewoon Nordschleifer....?
Lees eens terug en oordeel ZELF.........

Santa (0), 14 jaar geleden

Hint: de spiegel is de hardste confrontatie...........

En je zou nog wel eens verbaasd kunnen zijn wat ik je allemaal nog zou kunnen leren..........

Intellect zit NIET ALLEEN in je ecu...........

Mercury (0) PRO, 14 jaar geleden

ook hier maar weer case closed ivm weinig ter zake doend

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.