Twee weken geleden een nieuwe accu gekocht maar ondanks dat bleef hij leeglopen (binnen drie dagen). Volgens de ANWB is er veel "lekstroom" die waarschijnlijk verloren wordt in het alarmsysteem. De tip was om vanuit de sirene onder de motorkap de draden van het alarmsysteem te volgen en het hele systeem te verwijderen. Zo gezegd zo gedaan. Tenminste totdat ik merkte dat er onder het dashboard ongeveer 100 draden lopen. Waar moet ik nu aan denken? Het alarm loop via de centrale deurvergrendeling en startonderbreker. Ik ben bang dat ik teveel weghaal zodat de auto helemaal niet meer start. Graag jullie advies
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
als je eerst eens ff vermeld welk type auto etc we praten,is het al een stuk makkelijker denken.
Stefan
Het betreft een 628 CSi uit 1986 (ik dacht dat je dat automatisch zou kunnen zien). Ben benieuwd naar een oplossing!
17 jaar
dat het alarm de boosdoener is zou goed kunnnen,je kan dit controleren door de + pool van de accu te verwijderen en er bv een multimeter tussen te plaatsen,een kabel op de accupool en de andere kabel op de klem.zet de multimeter op AMP en kijk hoeveel hij aangeeft.
indien het verbruik bv 1 amp. is trek je stuk voor stuk een zekering eruit en doet dit net zolang tot dat het amperage terug valt.kijk dan welke zekering voor wat staat en begin daar de oorzaak te zoeken.
Stefan
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 0 of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar