BMW 0: Accuproblemen (waarschijnlijk Alarm)

Bouwjaar: 2007

Twee weken geleden een nieuwe accu gekocht maar ondanks dat bleef hij leeglopen (binnen drie dagen). Volgens de ANWB is er veel "lekstroom" die waarschijnlijk verloren wordt in het alarmsysteem. De tip was om vanuit de sirene onder de motorkap de draden van het alarmsysteem te volgen en het hele systeem te verwijderen. Zo gezegd zo gedaan. Tenminste totdat ik merkte dat er onder het dashboard ongeveer 100 draden lopen. Waar moet ik nu aan denken? Het alarm loop via de centrale deurvergrendeling en startonderbreker. Ik ben bang dat ik teveel weghaal zodat de auto helemaal niet meer start. Graag jullie advies

Lonned

Geplaatst door Lonned (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 0? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

stefan84 (0), 17 jaar geleden

als je eerst eens ff vermeld welk type auto etc we praten,is het al een stuk makkelijker denken.

Stefan

Lonned (0), 17 jaar geleden

Het betreft een 628 CSi uit 1986 (ik dacht dat je dat automatisch zou kunnen zien). Ben benieuwd naar een oplossing!

stefan84 (0), 17 jaar geleden

dat het alarm de boosdoener is zou goed kunnnen,je kan dit controleren door de + pool van de accu te verwijderen en er bv een multimeter tussen te plaatsen,een kabel op de accupool en de andere kabel op de klem.zet de multimeter op AMP en kijk hoeveel hij aangeeft.

indien het verbruik bv 1 amp. is trek je stuk voor stuk een zekering eruit en doet dit net zolang tot dat het amperage terug valt.kijk dan welke zekering voor wat staat en begin daar de oorzaak te zoeken.

Stefan

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 0 of stel zelf een nieuwe vraag.