auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

BMW 3-Serie: bmw E36 325i wou niet starten smorgens en later wel

Bouwjaar: 1995, Brandstof: Benzine, Motorcode: 325I

hallo,
Gisteremorgend wou mijn wagen niet starten en probeerde ik het later nog eens in de dag en toen starte hij wel ma hij liep direct in het rood !
Heb touring moeten bellen omdat de auto niet thuis stond en ze denken dat het aan een waterlek zit !
Het water niveau van de koelvloeistof stond smorgens half en bij openen savonds na eerste maal proberen te starten stond deze bovenaan tot zelfs eruit komende wanneer ik dop opendraaide!
Hebben jullie enig idee wat de oorzaak van er van is waarom dat hij smorgens niet wou starten en in een keer savonds wel en waarom dat hij warm loopt na een kilometer te rijden.

MVG

Geplaatst door

tikkes (0)

al 16 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Hey tim
Ik las net je verhaaltje ik heb dat probleem ook gehad niet goed willen starten en de twee de keer wel maar dan kort achter elkaar eigenlijk voon mijn bmw was het gewoon de accu .
en in jouwn geval van warm lopen na 1 km kan je koppakking zijn ook dit heb ik gehad maar had zelf het geluk dat het de thermostaat was dus die vervangen met een nieuwe waterpomp en klaar dacht ik maar helaas ik kon gerust 300km rijden zonder problemen maar zodra ik de verwarming aan zette was het af gelopen en liep hij bij stil staan warm niet direckt in het rood maar over de helft heen en hij koeldewel weer bij als ik weer ging rijden en dan ook nog niet es hard gewoon normaal nu ben ik er achter gekomen dan mijn klep van de verwarming ook stuk is die zit achter de motor er zitten twee slangen op aan gesloten je kunt hem zo zien zitten tegen het schutbord wel een K.. karwij even maar het was wel het rezultaat ben van alle problemen af want als hij ook een maal op warm stond kon ik binnen draaien wat ik wilde hij regelde het niet meer terug naar koud zelfs niet na 1uur ofzo :Sdus ik hoop ook voor jou dat je niks aan de kop hebt want dat is helemaal al een k.. klus en toch ook wel duur moet ik zeggen
Ik wens je verder suc6 en hoop dat je er wat aan hebt gehad

driver3 0

16 jaar

[quote=driver3]Hey tim
Ik las net je verhaaltje ik heb dat probleem ook gehad niet goed willen starten en de twee de keer wel maar dan kort achter elkaar eigenlijk voon mijn bmw was het gewoon de accu .
en in jouwn geval van warm lopen na 1 km kan je koppakking zijn ook dit heb ik gehad maar had zelf het geluk dat het de thermostaat was dus die vervangen met een nieuwe waterpomp en klaar dacht ik maar helaas ik kon gerust 300km rijden zonder problemen maar zodra ik de verwarming aan zette was het af gelopen en liep hij bij stil staan warm niet direckt in het rood maar over de helft heen en hij koeldewel weer bij als ik weer ging rijden en dan ook nog niet es hard gewoon normaal nu ben ik er achter gekomen dan mijn klep van de verwarming ook stuk is die zit achter de motor er zitten twee slangen op aan gesloten je kunt hem zo zien zitten tegen het schutbord wel een K.. karwij even maar het was wel het rezultaat ben van alle problemen af want als hij ook een maal op warm stond kon ik binnen draaien wat ik wilde hij regelde het niet meer terug naar koud zelfs niet na 1uur ofzo :Sdus ik hoop ook voor jou dat je niks aan de kop hebt want dat is helemaal al een k.. klus en toch ook wel duur moet ik zeggen
Ik wens je verder suc6 en hoop dat je er wat aan hebt gehad[/quote]
Ik heb de lucht even uit radiator gelaten en dan terug bijgevult. resultaat is dat hij wel rijd zonder voorbij het midden te gaan, maar bij stilstaand draaien loopt de temperatuur verder naar het rood toe. probleem is wanner dit gebeurd dat hij overloopt en dan is er weer lucht. Dus ik veronderstel dat waterpomp stuk is of motor van het vliegwiel. Ik heb ook wel een waterlek vooraan aan de motor waar die twee slangen van de radiator inkomen. Voor het probleem van het starten denk ik ontsteking want heb juist vandaag geprobeerd met snelstartgas inde luchtfilter en hij slaagt direct aan. In december ga ik beginnen met de herstellingen dus alle suggesties of help is welkom.
Mvg

tikkes 0

16 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.