Wat betreft mijn BMW 318 ti autom. van bj 12/1994 (is mischien model 1995???) de moter is wel met distributieketting (E 42 ?). Wie kan me de vertaling van de cijfers op de diagnosestekker uitleggen, bedoeling is met een goede multimeter de betreffende storingen te meten , daar er geen controlelamp (sheck engine) aanwezig is op het dashboard,en ook om de intervallen te resetten.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Storingen kunnen niet met multimeter worden uitgelezen. Heb je een uitleesapparaat voor nodig. Wil je meer gegevens over het voertuig zoals bouwjaar etc. tik dan de laatste 7 tekens van het chassisnummer in op de volgende site:
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cg...
Interval reset staat wel op dit forum. Is gelijk voor elk type BMW met ronde stekker.
Bedankt voor het antwoord maar kan het dat er een foutje in het adres staat want ik krijg een fout 4o4
groetjes cris
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cg...
De punt hoorde er niet achter.
Ja bedankt,i s zeer nuttig die site
gr.cris
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar