Sinds gisteren sluit mijn dak van mijn cabrio niet meer. Het dak is net voor de voorruit gestopt. Rood lampje knippert tussen de bedienknoppen van het dak.
Het mechanisme doet helemaal niets meer. Geen enkele reactie bij het bedienen van de knoppen. Lijkt erop dat het mechanisme in de Saverys mode zit. Kan iemand mij hiermee helpen?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW Z4 of stel zelf een nieuwe vraag.
Een rood knipperend lampje van het cabriodak betekent dat de
open / sluit cyclus niet voltooid is........,
Dit probleem kan helaas diverse oorzaken hebben,
een defecte hydraulische pomp, (bekend Z4 probleem),
defect motortje, vaak door waterschade (bekend Z4 probleem),
te weinig hydraulische olie in het systeem (lekkage ?),
Defect micro schakelaar(s),
dak mechanisme is ontregelt,
Dit is een zeer complex systeem, het beste kun je hier mee naar een
bmw garage gaan of een cabrio daken specialist,
dak systeem uit laten lezen en kijken wat daar uit komt.
5 uur