BMW binnen gekregen die in eerste instantie haast geen vermogen had. b.v 318d was veel sneller!
inlaatspruitstuk verwijderd en vlinderkleppen, EGR schoongemaakt daar deze vol aanslag zaten. Diverse vacuumslangen vervangen, aanzuigbuisrubber op de turbo vervangen, brandstoffilter vervangen. Hierna testrit gemaakt en auto leek voldoende power terug te hebben. Wij hebben echter niet volle snelheid gereden!
Klant naar Italie op vakantie geweest en blijkt de auto een top te hebben, met moeite, van 170 kmh en in Zwitserland bergop niet eens op de 100 kmh te komen!! Ook met heuvel op maakt de auto meer toeren dan snelheid en is het verbruik ook pittig.
Iemand een idee gezien we al veel gereinigd en vervangen hebben?
Bvd R.Philipsen
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hoe is het hiermee...?
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?p...
Het probleem met de BMW e28 is opgelost! Zie topic teveel speling schakelpook!
gr Ron
Oke, bedankt voor de feedback; topic van schakelpook gesloten.
mvg.
Hans
Sorry voor de enorm late reactie. Probleem opgelost door pomp in tank en pomp onder de auto te vervangen. Thanks voor de reacties
Zie mail hierboven. Maar beide elektrische opvoerpompen vervangen
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar