het probleem begon met het koelvloeistof lampje toen hij begon te branden
de auto start normaal en gaat in het begin naar de normaale tempratuurstand in het midden
paar minuten daar na begint de pijl te stijgen tot in het rood dan zet ik de motor uit ik heb de ontluchtings schroeflosgedraait van de vloeistof daar komt dan veel rook damp uit de vloeistof loopt ook snel leeg waarscheinelijk door de verdamping die dan plaatsvind er zit nergens een lek heb ik op gecontroleerd de zekering van de koelvin was ook doorgebrand die heb ik vervangen maar de auto blijvt warm worden hebben mensen dit meegemaakt graag tips hulp aub alvast bedankt
Geplaatst door ap e46 (0) , lid sinds 15 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
ap e46 (0), 15 jaar geleden
mij kachel word ook niet meer warm
Willem12089 (0) PRO, 15 jaar geleden
is de motor niet een keer TE WARM geweest.
klinkt een beetje als een kapotte koppakking namelijk.
Willem
Ronlittle1 (0), 15 jaar geleden
Lijkt op een thermostaat die niet open gaat.
stefan84 (0), 15 jaar geleden
Ik ga met willem mee..
Klinkt niet echt goed als hij blijft stomen en water eruit blijft duwen + kachel blijft koud..
Vooral de 6 Cilinders kunnen er zeer slecht tegen als hij een keer ''te warm'' is geworden..
Gr Stefan