close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

BMW 3-Serie: Electrisch probleem

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1800

Mijn 316i van 2003 (78.000km) heeft sinds kort een elektrich probleem.

Het viel me al op dat er soms een brandlucht rond de auto hing, zo'n kortsluitinglucht. Ik kon niet direct traceren waar de lucht vandaan kwam.

Enkele dagen geleden stapte ik in de auto om 's ochtends weg te rijden maar alles was dood, geen lichtjes niets. Ik heb de BMW hulpdienst gebeld, deze heeft 'm met startkabels gestart. Later ermee naar de dealer geweest maar die kon niets vinden.

Vandaag had ik ineens, bij het wegrijden van een parkeerplaats dat ook ineens alles uitviel. Schrikken natuurlijk, ook de stuurbekrachtiging stopte er natuurlijk mee. Meteen opnieuw gestart en gelukkig sloeg die aan.
Ik ben nu wel bezorgd, ik rijd er niet meer zo plezierig in.

Wat te doen? De auto heeft nog wel garantie (ik heb 'm 2 maanden) en op zich denk ik dat de dealer welwillend is, echter er kan niets gevonden worden.

Ik hoop dat iemand een suggestie heeft.

Geplaatst door

Buzzardt (0)

al 16 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

tijdens de garantie periode toch naar de dealer gaan.
Je hebt het in de garantieperiode aangegeven, dus ze kunnen het niet uitstellen.
het feit dat de dealer niets kan vinden, doet er niet toe, dan gaat hij maar met de auto naar een collega dealer.
het moet gewoon opgelost worden.

mvg,
Hans.

Hans4040 1285
badge vip badge

16 jaar

Liefst doen ze juist heel lang over om een probleem te vinden en dan moet je ook meedere malen terug komen. Dit doen ze ondanks dat je garantie hebt het probleem uit te rekken en dus meer tijd van je garantie periode kwijt bent. Wanneer er betaald moet worden dan zijn ze juist het tegenover gestelde. Ik heb vaak meegemaakt dat je de auto in de ochtend brengt en pas het einde van de dag ernaar gaan kijken. Maar goed was hans zegt is juist gewoon terug gaan en eisen dat ze het probleem zo snel mogelijk oplossen.

vegito 0

16 jaar

Dank je voor de reacties.
Zoals ik zei, de dealer is volgens mij niet onwelwillend, het is alleen zo vervelend dat er niets gevonden kan worden, en dat je de auto dan ook steeds kwijt bent voor een dag.

Buzzardt 0

16 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.