HET BETREFT EEN BMW 325I 1992 E-36
ALS JE MET DEZE AUTO WEGRIJDT DAN KNOEKT/KRAAKT DEZE AUTO
DIT DOET HIJ WANNEER JE EERST ACHTERUIT HEBT GEREDEN EN DAN VOORRUIT WEGDRAAIT ALLEEN BIJ KOUDE START 'S-MORGENS.
SCHOKDEMPERS EN VEREN ZIJN NIEUW.
WIE WEET WAT DIT IS B.V.D.
P.S.ALS METEEN VAN VOORRUIT WEGRIJDT DUS NIET EERST VAN TE VOREN WARM TERUG UIT HEBT GEZET DOET HIJ HET NIET.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Waar knoekt/kraakt hij? Voor of achter? Werp eens een blik op de achterasdrager, de silentblocks en trillingsdempers willen er nog wel eens uit liggen. Zo ook voor de draagarmen nakijken.
denk ook achteras rubbers
idd zijn de silent blocs vaak het probleem ; alleen moet je dan ook tijdens het rijden "klapperen" waarnemen.
Als het probleem voor zit dan kun je de draagarm rubbers ff checken.
Ook komt het bij dit type voor dat de remschoenen voor de handrem vast zitten in de schijven. Dit vooral als de handrem weinig tot niet gebruikt wordt.
Het klapperen tijdens het rijden doet zich dan alleen voor met accelereren of gas loslaten is mijn ervaring. Verder juist met optrekken vanuit stilstand. Je kunt ze ook controleren door er een bandijzer tussen te zetten en ze te controleren op speling.
kijk effe ook of je achteras dragerbalk ( op je karroserie ) niet is uitgescheurd heb het tot nu toe al 15 keer meegemaakt als daar een klein scheurtje in zit dan kan deze rare geluiden maaken het is bijna altijd rechtsvoor en linksachter van je subframe achter
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 5-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar