sinds mijn contact slot is vervangen kreeg ik problemen met starten soms wel soms niet duurde lang maar uiteindelijk deed hij het toch weer,wat bleek ze hadden de chip in de mobilyzer geplakt zodat de sleutel de chip kon lezen,maar op een dag starten hij helemaal niet meer ,de heren hebben alles geprobeerd maar niet meer ,kleine uitleg over hoe en wat ,ze hebben de startmoter omzeild en de brandstof pomp ,maar nog niets ,nu zeiden ze me dat het bobine blok en de fuel rail injekt nog omzeild moet worden, en ze weten niet hoe , of een nieuwe motor compleet met esw en ecu ?? ben een leek net laten spuiten voor een hoop geld en nu dit mijn vraag is er geen andere oplossing zo dat mijn auto het weer gaat doen ???
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Kijk eens of de zwarte antennering waarin de chip geplakt zit nog aangesloten is, het kleine plugje kan makkelijk los gaan.
Beter is de chip in de sleutel te doen. Gaatje maken in het plastic van de sleutel als je geen originele BMW sleutel hebt.
Dan kan je de chip in het gat zetten.
Je auto start als de EWS2 print én chip in de sleutel én DME bij elkaar horen. Andere oplossing om de wegrijbeveiliging te omzeilen zijn hier niet/minder gewenst
Hoezo een nieuwe motor? Is deze kapot dan?
De "heren" (zoals jij ze noemt) beginnen te klooien aan een auto, maar weten niet hoe het verder moet?
Dan moet je er afblijven. Voor mij zijn dit de Beunhazen van de maand.
ja beunhazen maar zit er wel mee nu ,maar goed mj chip heb ik en die lezer ook, dat rondje toch ? alles is zo als het was behalve de sleutel start moter en brandstof pomp is omzeild die doen het ,dus wat kan er stuk zijn gegaan dat die andere delen het niet meer doen ,?
10 jaar
wat we ook nog gedaan hebben een ander,noem het maar het rondje ,en esw uit een sloop auto gehaald dan zal hij het wel doen maar niks
10 jaar
Dat rondje is de antenne ring dat is een spoel met wat draad erop die is niet gecodeerd.
Drie dingen moeten matchen, sleutelchip, EWS2 print en DME.
Met een EWS van de sloop gaat de motor in ieder geval nooit meer aanslaan.
Tenzij dat EWS is gesynchroniseerd met de DME, maar dat moet met dealer (of gelijkwaardige) uitlees apparatuur.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar