bij hoog toerental houdt de auto soms in en de automaat schakeld schakeld dan net niet door.
en de trekkracht is dan ook weg totdat ik het gas even loslaat .
nu heb ik de turbodrukregelaar vervangen want dat gaf de computer aan,
maar het probleem is nog steeds daar.
zou dit ook de luchtmassameter kunnen zijn?
tevens gaf de computer aan de EGR klep deze heb ik helemaal schoon gemaakt,
want dit was een behoorlijke vieze bende. HOORT DIT ZO!! en kan ik de vacuum slang er ook af laten(en uiteraard dicht maken) dat de EGR klep gewoon dicht blijft en zodat die zooi niet meer in mijn moter terecht komt.
gr arjan
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Kan inderdaad van de massameter komen.
Die vuile troep is volkomen normaal.
Je spreekt van schakelproblemen, al eens laten uitlezen
nee het schakelen is geen probleem. maar het toerentalpunt waar de automaat schakelen wil wordt dan net niet bereikt ,en dan schakeld de automaat niet door.
word vrijdag uitgelezen.
gr
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 5-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar