motormanagment lampje brand: uitgelezen met sun tester gaf eerst aan bobine 2e6e cil misfire en code 228 O2bank 2 besturingsafwijking,code 203 O2 regeling 1 limiet. Na vervangen bobines en resetten komt code 228,203,227,202 steeds terug Lambda sensor 2ecilbank vervangen helpt niet,lambda sensor omgeruild met 1e cilbank helpt niet. uitgelezen aan BMW orginele tester bij dealer geeft zelfde foutcode's maar niet duidelijk de oorzaak. Mot code 320I 24klep. MS42 E46
WIE KAN MIJ VERDER HELPEN?
Geplaatst door jarno5178 (0) PRO , lid sinds 18 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
Maarten6799 (0) PRO, 18 jaar geleden
Compressie al gemeten? Hebben we ook al eens gehad met een 2.0i bleken de laatste 3 cilinders geen compressie meer te hebben.
Succes, Maarten
jarno5178 (0) PRO, 18 jaar geleden
Zal compressie even meten; auto heeft 75000km gelopen maakt echter wel geluid bij het inlaatspruitstuk bij gas geven net als hij valselucht aanzuigd hebben nu het inlaatspruitstuk eraf is op het oog niks te zien van lekkage. Auto heeft ongeveer 10 maand bij ons stil gestaan voordat hij is verkocht maar na 3 weken rijden kwam de klant met de klacht dat hij afsloeg. toen bijde nokkenassensoren vervangen en probleem was opgelost nu, na 2 maand ontstaat dit probleem 4-gastest gedaan lambda 1,3-02 5%-co 0,05%-hc 170 dus deze waarden zijn niet goed.
Arnold684 (0) PRO, 18 jaar geleden
controleer de vacuumslang eens langs de brandstofgallerij
jarno5178 (0) PRO, 18 jaar geleden
Probleem opgelost catreventilatieklep was niet goed en de vacumslang van de brandstofgallerij was ook slecht