BMW 3-Serie: Ombouw M10 motor met carburator naar Injectie

Bouwjaar: 1981, Brandstof: Benzine, Motorcode: M10 1800cc

hallo,

Ik heb een BMW E21 bouwjaar 1981. Het is een 316 van na de facelift. Het is dus een 1800 motor. Deze heeft slechts 65.000km maar staat op carburator. Mijn broer heeft in zijn E30 dezelfe motor maat injectie. Deze gaat merkelijk beter qua optrekken en verbruik. Graag had ik een injectiesysteem op mijn M10 motor aangebracht. Weet iemand wat de struikelpunten zijn, op wat ik moet letten en misschien ook hoe ik de computerdoos moet aansluiten. Het injeciesysteem dat ik voor handen zal hebben komt uit een 318 E30.


Met vriendelijke groeten,
Tjet

Tjet

Geplaatst door Tjet (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

CARS&MOTORS (0) PRO, 17 jaar geleden

niet doen
haal jezelf geen problemen op je nek
als je sneller wil
koop een carb set
en monteer die
zet er een sport nokkenas in en je rijdt sneller gebrminder benzine en stijgende kosten aan slijtage
anders alles omb
amdere uitlaat +spr stukken
nokkenas aan passen pouleis vliegwiel all andere niet passende sensoren op steuntjes monteren en hopen dat t blijft werken en zitten
gaten boren voor opnemers
kan je beter een inj kopen

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.