Heb onlangs het contactje op het uiteinde van de stationair regeling vervangen omdat die kabeltjes contstant slecht contact maakten. Alles terug gemonteerd zoals het hoort en nu draait de motor veel te hoog stationair. Als je het regelstangetje terug naar binnen duwt draait hij weer normaal maar bij de volgende keer starten gaat hij automatisch weer omhoog. Heeft iemand een idee waarom de regeling dat ineens doet?
Lukas
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hallo,
Miss een stom idee maar als u de massa is 10 sec van de accu haalt en er weer op dan reset je alles miss kan dat helpen.!?
Gr Dennis
Dat heb ik al eens geprobeerd , hielp niet. Ik weet dat je 2 kabeltjes moet verbinden om het stationair toerental te verhogen met 100t/min maar hoe het te verlagen ?
15 jaar
Op deze regeling komen ook 2 darmpjes , eentje gaat naar het spruitstuk , onder de carburator. En een ander gaat mijn schutbord in en daar zit een klein filtertje tussen.
Heeft iemand een idee waar dat 2de naartoe gaat ? Misschien heeft dat er iets mee te maken..
15 jaar
Lukas
Geef eens de laatste 7 cijfers van het chassis nr,dan heb ik misschien een foto van de vacuumslangen.
Gr Stefan
15 jaar
Wbaak510209599857 (01)
15 jaar
Probleem opgelost , heb de stationaire regeling eens opengeprutst en bleek dat het membraan een scheurtje had.
Toch bedankt !
15 jaar
Bedankt voor de feedback!
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar