Hallo, ik heb de heer h. hopmans gamaild omdat hij een probleem heeft gehad met zijn 523 identiek a.d. mijne.
-
Trillen, onbalans in de hele auto zonnekleppen passagierstoel, maar niet!!! in het stuur, bij 60kmh en je been hang wat tegen de deur zie je je been en broekspijp dansen.
-
De indruk wordt gewekt dat het achter vandaan komt, rubbers, banden zijn gecontr. resp. gewisseld, boven 140kmh alles weg, dit is geen tikken of schraperig geluid of gevoel, in de N-stand (aut) blijft het, passagiers achterin en de klacht verdievoudigd.
-
Ik hoop dat de heer h. hopmans uit milsbeek de klacht meester is geworden, maar zoals reeds vaker geschreven is, geef je reaktie ook prijs op problem car opdat een ieder zijn voordeel er mee kan doen.
-
Kom op mensen, als ik 2 uur lees op problem car concludeer ik dat er enorm veel kennis van zaken onder de geregistreerden aanwezig is, dit moet toch voor een van jullie ervaren van mensen een eitje zijn.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hallo,
Ik heb met mijn 523I soortgelijke klachten(gehad)
licht onbalans rond 50km/h en irritant bij 110km/h
Na wisselen wielen van voor naar achter, opnieuw balanceren (voorwielen aan de auto)is het probleem zo goed als over.
De garage die er samen met mij aan gewerkt heeft, zij dat er wel vaker dit soort problemen zijn bij BMW's.
Wat volgens hem ook een oorzaak kan zijn is dat de randen waar de velg op de naaf komt niet goed schoon zijn en het wiel niet vlak aan komt.Bij mij was dit zeker niet schoon.Verder kan onbalans in de schijven ook dit soort problmeen geven.
Succes,
Erwin Machielse
en onbalans in je aandrijflijn eventueel?
Ik weet het niet zoals het aan voelt slaat een wiel of als daar onbalans of instabiliteit in zit, nogmaals het dashboard voel je ook lichtelijk hobbelen als je er je hand op legt, bij ong. 60kmh. snelheid vasthouden voel je het, daar boven is het weg en komt terug bij ong.120 en verdwijnt weer bij 140/145 kmh. en blijft dan weg, en loop super rond en vrij van wat voor trilling dan ook, bij accelereren van uit welk tempo of hoe krachtig dan ook, geen trilling in aandrijflijn stuur stoelen, niets, maar net wat ik zei, er is nog iemand met de zelfde klacht en rijdt er al een jaar mee rond, dank je harry, blijf je a.u.b. meedenken en evt. na vraag doen!!?
19 jaar
--------------------------------------------------------------------------------
Dhr......heeft zich korrekt gemeld (die auto moet ook immers vroeg of laat ingeruild worden) en heeft medegedeeld rubbers gewisseld te hebben van assen draagarmen, remmerij van voor tot achter, banden wielen originele en in-,originele (banden wilen dus) in duitsland bij dealers zich gemeld en te horen gekregen zich er bij neer te leggen, yeah right, mensen er wordt heden ten dage toch niet verteld met al de wetenschap en research en apparatuur + kennis dat ik en de man met het zelfde euvel niet uit de brand gehlopen kunnen worden, of wel soms???????????????
19 jaar
hallo,al eens gecheckt of niet toevallig balanceergewichtje van aandrijfas weg is of centrale moer los zit van aandrijfas
succes
frank
ook mijn idee frank, zoals eerder te lezen lijkt me een van de eerste controles bij een dergelijke klacht maar ja..
heb het zelfde met e38 gehad. waren stabilisator rubbers op vooras. voelt als kromme remschijf, maar is het dus niet...
horen ook vervangen te worden rond de 100dkm...
en klacht was minder bij lagere temp.
succes
19 jaar
sorry, dingen heten reactie stangen, onderdeel van voortrein...
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 5-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar