Chevrolet US Trans Sport: chevrolet trans sport 2000

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Motorcode: 3.4

hoi allemaal ik heb een probleem vandaag tijdens het rit naar utrecht heb ik tussen eff file gestaan met auto toen ik centrum inrijdt steeght het tempeatuur meter in een flink omhoog bijna 100 normaal gesproken tussen 70 en 90 graden zou vantilator open gaan, terwijl dat vantilator open draait steegt de temperatuur nog steeds en ik wou warmte schakelaar (temperaturschakelar opde desboard) in warme toestand draien zo de motor warme lucht in auto blaast terwijl auto flink op temperatuur is kreeg de ik aleen maar kou lucht in plaats van warme heb anwb gebeld hij kon er nix vinden hij zei van als motor warm wordt springt de ventilator wat het raar is dat het ook kou radiator heb terwijl auto gloeiend heet is zou dat kapotte thermostaat zijn of iets anders al vast bedankt...... erdal.

erdal1

Geplaatst door erdal1 (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Chevrolet US Trans Sport? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

Mercury (0) PRO, 14 jaar geleden

zeker weten dat de radiateur nog koud was? en de kachel ook? en er zit koelvloeistof genoeg in? ook de achterste kachel? die kun je ook aanzetten om meer te koelen.

de fan draaide wel? ook op de hoogste snelheid? want de fan heeft 2 snelheden ivm de airco. is toevallig niet de waterpomp aan gort? en wat doet ie op benzine?

hoofdverdachte op dit moment, de waterpomp.

gr

Peco Power

erdal1 (0), 14 jaar geleden

hoi bedank voor je info
vandaag ben ik bij een garaje geweest alle bei slangen toevoer naar motor en water slang naar radiator zijn erg warm maar radiator ijs koud en fan springt als het 92 graden wordt en nu kom ook beetje water uit het uitlaat, men zegt dat het thermostaat en radiator defect zou zijn nu kunnen ze nix doen maandag gaan ze bestellen en vervangen dan eff kijken wat ie doet ! hopen dat het zo over is. ik was echt bang om lekke koppaking hopen dat het geen koppakking is nu eff duimen ......:((((((((

Mercury (0) PRO, 14 jaar geleden

ben je bij ron geweest , Erdal? in hengelo?

gr

Peco Power (warlock van de transsport hyves)

rondepon (0), 14 jaar geleden

hoi even een opmerking bij het voelen van de radiateur ..
waar word die aangeraakt ??? als het aan de voorkant is zal je niet veel merken of de airco moet aan staan,want de radiateur bestaat uit 2 delen de voorste (gezien vanaf de bumper ) is van de airco ,de tweede is van de motor koeling .

gr. ron (niet die van erdal of hengelo)

erdal1 (0), 14 jaar geleden

[quote=Mercury]ben je bij ron geweest , Erdal? in hengelo?

gr

Peco Power (warlock van de transsport hyves)[/quote]
hoi warlock ben wel bij ronnie geweest hij zei dat er geen mankementen zaten dat de auto zo te zien goed funcineert mischien had hij wel gelijk maar wat heb ik toch een pech man vrijdag moest ik naar utrecht en spontaan heb ik deze probleem gekregen onderweg ik kon er met moiete thuis gekomen eenmaal thuis heb ik gelijk motorkap open gedaan en ik schrok er van want alle gas leidingen van lpg waren bevroren er was over al witte peoder achtig schimmel heb even gevoeld was zo koud echt bevroren man hoe dat komt weet ik het niet daarom durf de ik niet naar hengelo te rijden ben gelijk bij dichtbijzijnde garaje de auto achter gelaten, en ik heb vandaag 3 keer gebeld naar ronnie maar ik kon hem niet aande lijn kregen ze hebben de auto warm laten lopen en de temperatuur steeg naar bijna 110 graden toen hebben ze gezegt dat het aan thermosstaat of waterpomp of dichte radiator zou zijn ze gaan thermosstaat en radiator er uit halen om te zeker te weten .....
kort om wat ik nu mee maakt wil niemand mee maken denk ik het is geen mooie gevoel. kan geen kant nu even wachten tot maandag ben benieuwd wat ze gaan zeggen.... groetjes en nog iets kan ik je bellen mischien warlock mag ik je nummer anders mag je mij ook eff bellen erdal.

Lex Joon (0) PRO, 14 jaar geleden

Deze type auto's zijn erg gevoelig voor koppakkingen of cilinderkoppen die problemen kunnen geven, zeker als deze op LPG lopen. Belangrijk is het koelsysteem goed te ontluchten, daarvoor zitten er twee onluchtingnippels op de motor. Wanneer er lucht in het systeem achter blijft kan je deze problemen oplopen. Laat een druktest uitvoeren waarbij het koelsysteem getest wordt op het oplopen van de systeem druk. Hierdoor kan je het eventuele probleem van een defecte koppakking of cilinderkop uitsluiten of aannemen. Succes!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet US Trans Sport of stel zelf een nieuwe vraag.