auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Chevrolet US Beretta: Dynamo

Bouwjaar: 1993, Brandstof: Benzine, Motorcode: 3.1

Ik heb een dynamo van een Corsica,gedemonteerd en in een Dynamo hui van een Baretta gezet,het zijn allebei,105 amp.
Nu heb ik op de Accu 12.37 v en dynamo 12.34/12.38,maar mijn accu meter schommelt van 8 naar het midden,is er ook een gelijkrichter aan wezig,ik meet ook op de kabel waar de zekering in zit 12.37.
Groet lucas1955

Geplaatst door

Lucas1955 (0)

al 16 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

je riem slipt toch niet???schommelen van je spanning doet denken aan een slechte spanningsregelaar

Nee min riem slipt niet,ik heb het binnenwerk van een corsica 2.2 105 amp,die ik nog had liggen,in het huis van de 3.1 overgezet,
volgens de opgaven van AC/Delco het zelfde ook 105 amp en het type nr is gelijk,opgezocht op Baretta.net.
Het kan ook nog zijn de accu ik heb nu een nieuwe 60AH er in gezet ,volgens AC/Delco moet het 75ah zijn,die heb ik bij Recor in Utrecht onder lading staan.
Ik heb ook nog een nieuwe gekocht via Marktplaats maar die moet ik doormeten volgens mij een keer sluiting gemaakt,en niet verteld,idee waar ik hem kan laten meten?
In iedergeval bedankt voor je reactie.
Groet lucas

Lucas1955 0

16 jaar

je bedoelt sluiting in je accu??effe naar een automaterialenzaak gaan doen ze wel even voor je,maar dynamo,s omkatten heb ik toch mijn twijfels bij die elektronica van die amerikanen daar heb ik al veel trubbel mee gehad die dynamo's krijgen vaak op z'n donder door dat die auto's zoveel elektronica aan boord hebben dat ie konstant volgas moet laden denk aan alle elektrische assecoires,ik vind het knap van je dat je dat doet maar ik ben bang dat je toch een ruil of nieuwe dynamo moet aanschaffen,als jij hem er dadelijk nu eens afpakt en vraagt aan een revisie bedrijf of ze hem even voor je willen testen kost misschien een paar tientjes maar weet je wel wat er aan de hand is.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet US Beretta of stel zelf een nieuwe vraag.