close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Chevrolet US Trans Sport: vering achter

Bouwjaar: 1997, Brandstof: LPG, Motorcode: 3.4 v6

ik heb een ts, en ook als de wagen niet aan staat hoor ik af en toe de pomp aanslaan van de achtervering.
is dit op een of andere manier uit te schakelen ?
gisteren kwam ik er achter dat na een paar dagen stilstaan mijn accu ook dood was, accu was al slecht aan het worden.
heb al wel een nieuwe accu er in gezet, heb er een orginele gm genuine accu 72 ah gekocht.
accu is iets groter en zwaarder dan de orginele, maar met wat creativiteit past ook dit exemplaar.

stoef

Geplaatst door

stoef (0)

al 15 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

schakelaartje ertussen zetten

hoi

als de compressor vaak aanslaat wil meestal zeggen dat er iets lek is (meestal schokbreker)
het kan ook een of ander slangetje zijn die los zit ,je zal dus ff de boel na moeten lopen .
bij mij (ts van 2001) is het zo dat de pomp ook soms aanslaat maar dit is dan binnen 10 minuten na het uitdraaien van het contactslot ,hierna valt namelijk de spanning weg
en wat robby zegt om er een schakelaartje tussen te stoppen zou ik niet doen, werk dan met een relais er tussen omdat de compressor nogal wat stroom verbruikt (20 amp)

gr. ron

rondepon 0

15 jaar

Hallo Arno, en ook Ron, het verschil tussen de ts uit 1997 en 2001 is dat de ts tot en met 1999 nog het oude systeem gebruikte uit de oude 1e transsport (die met die parkeerplaats grote ruimte onder de voorruit. nadien is het aangepast (wegens de vele lege accu's en kapotgedraaide compressors) idd buiten het contact om levelt de ts na 2000 zich niet meer. Reden dat ie pompt is idd dat de auto voorbij het nivo komt en dus de auto op hogte probeert te houden, meestal idd doordat er een luchtlek is. bij de oude (1e serie) types trok ik de zekering er meestal uit, maar goed zoek eerst eens uit wat lekt. een schakelaar is toch echt wel een optie, want de compressor loopt al via een relais en dan houdt je in elk geval spanning in je accu.

gr

Peco Power

Mercury 0
badge

15 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet US Trans Sport of stel zelf een nieuwe vraag.