(...) Je verdamper vriest dicht vermoed ik, laat de temperatuursensor/verdampersensor eens uit lezen.
Als er geen lucht meer uit komt en je zet de auto uit, komt er dan veel water onder de auto uit lopen na verloop van tijd ? (...)
Mmmmhhh, dat klopt wel ja....de airco ingeschakeld, levert altijd een plas op onder de auto...
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Mijn CHEVROLET EPICA 2.0 V6 CLASS heeft een bizar euvel aan de klimaatregeling i.c.m. de ventilator. De klimaatregeling i.c.m. de ventilator blaast na een minuut of 30 niet langer substantieel uit via de ventilatiekanalen. Ik hoor de ventilator weliswaar op (bijv.) vol vermogen blazen ergens achter in het dashboard, echter er komt maar heel weinig lucht meer uit de ventilatiekanalen.
Schakelen tussen de verschillende elektronische standen heeft een marginaal, maar wel merkbaar effect.....dus de luchtstroom raakt ergens NÁ de ventilator maar wel VÓÓR de verschillende aftakkingen c.q. schakelstanden geblokkeerd.....
NOU KOMT HET BIJZONDERE ---> na een half uurtje met uitgeschakeld contact, doet de luchtstroom het aanvankelijk weer volop, totdat de luchtstroom na een minuut of 30 rijden wederom ergens diep achter in het dashboard verdwijnt???
GEVOELSMATIG ZIJNDE LEEK: een zekeringen-probleem i.c.m. de ventilator-hoofdklep of iets dergelijks đđđ misschien?
Je verdamper vriest dicht vermoed ik , laat de temperatuursensor/verdampersensor eens uit lezen.
Als er geen lucht meer uit komt en je zet de auto uit , komt er dan veel water onder de auto uit lopen na verloop van tijd ?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet Epica of stel zelf een nieuwe vraag.
8 jaar