er was bij mijn auto geconstateerd via de computer dat er een solenoid kapot was
deze hebben ze vervangen door een gebruikte maar het probleem blijft
het probleem is dat de auto na enige tijd rijden in zijn tweede versnelling schiet
en daar in blijft de garage zegt dat de bak waarschijnelijk kapot is deze heeft
120000 gelopen en rijdt voor de rest als een zonnetje nu heb ik ook verhalen gelezen dat olie verversen
ook een oplossing is wie kan mij vertellen hoe en waar ik dat doe zit er een plug of zo en waar
kan ik die olie en filter halen wat voor olie moet er in en waar moet ik de olie er in gooien
wie o wie heeft er duidelijke uitleg
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hallo Jan,
Ik heb een half jaar terug iets soortgelijks gehad met een '90 Saratoga. Als ik startte en wegreed merkte je al dat hij in 2e stond en verder niet meer schakelde. Ook ging hij soms niet meer achteruit en werkte de achteruitrij-lichten niet meer. Uitlezen met de Turn-Key-methode gaf geen antwoord.
Olie en filter vervangen, maar dat hielp niets, hoewel het wel nodig was! Dus dat zou je kunnen overwegen, is altijd goed. De oplossing bij mij: PRNDL-switch. Zit op de bak en regelt in welke versnelling hij staat. Stekkertje eraf, eruit schroeven, nieuwe erin (35,- euro), stekkertje erop en klaar. Schakelt nog steeds uitstekend.
Weet niet of ze in '96 nog dezelfde bak gebruikte (A604) maar je zou het in die richting kunnen zoeken.
Mvg,
Jvr
PS. Filter zit bij mij in de bak, dus pan eraf bouten! De garage heeft het gedaan, maar volgens mij zit er geen aftap-punt. Vullen gaat via de dipstick-buis en alleen met de juiste ATF!!! Bij mij ATF+3, bij jou misschien ATF+4. Nooit Dexron of iets anders gebruiken!!!!!!!!!! Vraag dealer om meer info.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Stratus of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar