close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Chrysler Grand Voyager: brandstofpomp spuit niet bij

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.5 td

na vervanging van een ander motor spuit de auto geen brandstof. dus hij start niet. en de nieuwe motor is afkomstig uit bouwjaar 1998. wie heb er een idee wat er aan de hand is.

Geplaatst door

taxivip (0)

al 14 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Direct kan ik je niet helpen.Alle sensors en aqtuators(temp,stopklep pomp,vervroeging,etc)worden overgeplaatst. Ik heb dit al gehoord van iemand die zijn oude motor had weggegooid.(problems)Hij had zelfs uitleesapparatuur.Ge moet toch iemand geloven.

De student 0

14 jaar

ik heb gehoord van een ander dat de motor die afkomstig is uit bouwjaar 1998 niet zelfde is. maar dit lijkt men heel sterk want alles lijkt precies zelfde. oude motor code is 2.5tdic vm425cliee36b ?? iemand die misschien wat verder weet?
maar ik ga eerst proberen de onderdelen te veranderen, misschien lukt het toch, want de ouwe motor heb ik nog liggen.

taxivip 0

14 jaar

geldt het vervangen vansensors en aqtuators ook voor een motor van 1996?

taxivip 0

14 jaar

Is dat een stopsolenoide met 3 draadjes(deze hoort bij de wagen),zit ingekamert in harnas.De elektische vervroeging ook.Ik kan je motor van hieruit niet zien.

De student 0

14 jaar

Zoals ik hier kan zien wordt de stopsolenoide aangestuurd door de PCM. (Powertrain Control Module)

Dus moet de PCM van de 'nieuwe' motor waarschijnlijk ook overgezet worden.(?)

Zie: http://letitbit.net/download/9904.97f173... (hoofdstuk: FUEL SYSTEM—2.5L DIESEL ENGINE/2.0L GAS ENGINE)

JdeP 35

14 jaar

Bij de foto krijg ik alleen een dansend mannetje te zien.Ik zou toch gaan voor de ruiling van de stopsolenoide en vervroeger.ik denk dat er een harnas rond zit dan.Deze zit met breekboutjes vast.Die diesel-mannen moeten ook de boutjes losbeitelen.Misschien werkt jouw manier om de pcm te ruilen.Foto's komen hier meestal tevoorschijn met image shack.Ik hoop dat je erdoor geraakt

De student 0

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Grand Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.