Hallo,
Deze 2.5 td kwam binnen met gebroken distributie.
Tandwielen helemaal versleten. Dus alles verv. incl.
oliepomp en tandwielen. cil.koppen gerepareerd. Lagers
gecontroleerd. Nu verliest de motor oliedruk naarmate
hij warm wordt. Her controle van het geheel bracht niets
aan het licht. Wie heeft er een tip.
Groetjes
Bert
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hallo bert, beetje late reaktie mischien maar heb laatst bij een focus gehad dat er een deuk in het carter zat en die had precies dezelfde klacht. Deuk mischien erin gekomen tijdens liften van de motor tijdens reparatie?
Succes René
BERT
SCHOMMELT DE OLIEDRUK OOK ALS JIJ ERMEE RIJDT?
OF STAAT HIJ OP NUL.
GR,JAN
Hallo Jan,
Wij hebben de druk op de gallerij en op het onderblok gemeten.
Bovenop was de druk stabiel, net na de oliepomp niet echt.
Er zit vrij veel verschil in de oliedruk in de kop en in de
motor.
Ik weet niet wat de auto gelopen heeft. Misschien zijn de lagerschalen te dun. Wij hebben zelf zo'n auto met zelfde probleem, maar deze heeft al bijna 4 ton gereden. Dan mag de oliedruk wel minder zijn. Auto rijdt overigens nog steeds goed.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar